با ما همراه باشید

اتاق خبر

«مرسل پور» فرماندار شهرستان قرچک شد

خبر استان : با حکم سید حسین هاشمی استاندار تهران، مسعود مرسل پور جایگزین علی صادقی در رأس مدیریت اجرایی این شهرستان شد.

طی روزهای اخیر شایعه تغییر فرماندار شهرستان قرچک بین اهالی رسانه و خواص این شهرستان مطرح شده و گمانه زنی های فراوانی نیز درباره این موضوع صورت گرفت.

شهرستان نوپای قرچک که تنها چند سال از ارتقای آن به شهرستان و جدا شدنش از ورامین می گذرد تاکنون دو فرماندار را به خود دیده است.

با شهرستان شدن قرچک، رضا ریاحی اولین فرماندار این شهرستان لقب گرفت و نامش در تاریخ منطقه قرچک به عنوان اولین فرماندار ثبت شد.

در دولت یازدهم علی صادقی به عنوان دومین فرماندار شهرستان قرچک از استاندار تهران حکم گرفت و طی مدت فعالیت خود در این شهرستان کارنامه موفقی را بر جای گذاشت و توانست تعامل مثبتی را با مجموعه ادارات و نهادهای این منطقه داشته باشد.

قرچک

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان امروز تغییر فرماندار قرچک رسانه ای شد و با حکم سید حسین هاشمی استاندار تهران، مسعود مرسل پور جایگزین علی صادقی در رأس مدیریت اجرایی این شهرستان گردید.

سیدحسین هاشمی استاندار تهران در حکم مسعود مرسل پور آورده است که نظر به تجارب وسوابق جنابعالی و با عنایت به هماهنگی حاصله با وزارت کشور به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند تبارک وتعالی با رعایت خط مشی اعلام شده وشرح وظایف قانونی وبه کارگیری شیوه های مناسب دراعمال سیاست های عمومی دولت تدبیر وامید درخدمت به مردم استان که ولی نعمت تان وسرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق وموید باشید.

کمی از فرماندار جدید شهرستان قرچک

مسعود مرسل پور فرماندار جدید قرچک، دارای دو لیسانس علوم سیاسی و حقوق به همراه فوق لیسانس حقوق جزا می باشد که مدت ٢٢ سال در استانداریهای کرمان و اصفهان، نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، وزارت مسکن و شهرسازی و سازمان ثبت اسناد واملاک کشور درسمتهای کارشناسی و مدیریتی فعالیت داشته و از فعالان سیاسی طیف کرمانی طرفدار دکتر روحانی است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.