با ما همراه باشید

اتاق خبر

شهردار فرون آباد: حراست نهادی تاثیرگذار است که در تحقق اهداف سازمانی می تواند نقش مهمی ایفا نماید

شهردار فرون آباد حراست را نهادی تاثیرگذار دانست که در تحقق اهداف سازمانی می تواند نقش مهمی ایفا نماید. در جلسه ای که با حضور آقای فلاح نیا مدیر کل حراست استانداری تهران و هیئت همراه، آقای مظفری رئیس اداره اطلاعات شهرستان پاکدشت، مهندس کوروش میرزایی شهردار، آقایان سید اصغرمیرقاسمی رئیس، ابراهیم سیری نایب رئیس […]

شهردار فرون آباد حراست را نهادی تاثیرگذار دانست که در تحقق اهداف سازمانی می تواند نقش مهمی ایفا نماید.

در جلسه ای که با حضور آقای فلاح نیا مدیر کل حراست استانداری تهران و هیئت همراه، آقای مظفری رئیس اداره اطلاعات شهرستان پاکدشت، مهندس کوروش میرزایی شهردار، آقایان سید اصغرمیرقاسمی رئیس، ابراهیم سیری نایب رئیس و جلیل سیری عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر فرون آباد و مسوولان واحدهای مختلف شهرداری روز سه شنبه ۰۴ / ۰۲ / ۹۷ در محل دفتر شهردار فرون آباد تشکیل گردید، علی ندیمی بعنوان مسئول جدید حراست این شهرداری معرفی شد.

در ابتدای این مراسم آقای مظفری رئیس اداره اطلاعات شهرستان پاکدشت با تشکر از عملکرد مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری فرون آباد گفت: شکل گیری و هویت بخشی به شهر، سرعت و قدرت پیگیری کارها در این مدت کوتاه از سوی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون آباد روند رو به رشدی به خود گرفته و قابل ستودنی است.

وی مجموعه شهرداری فرون آباد را مجموعه ای مظلوم خواند که تاکنون به حقش نرسیده است و در پایان افزود: اشرافیت خوب بر مجموعه و پیشگیری هدف اول مسئولان حراست قرار گیرد.

در ادامه این مراسم مهندس کوروش میرزایی شهردار فرون آباد ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه با بیان اینکه حراست نقش کلیدی و اساسی بخصوص در دستگاه های اجرایی دارد، اظهارداشت: روند حرکتی حراست در مجموعه های اداری بر اساس قانون می باشد و بر همین  اساس عمل به قوانین باید سرلوحه کار ما باشد.

وی افزود: تغییر و تحول در سطح مدیران لازم و زمینه شکوفایی را فراهم می‌کند و شخص با تجربه و انگیزه جدید در خدمت شهروندان خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حراست را نهادی تاثیرگذار دانست که در تحقق اهداف سازمانی می تواند نقش مهمی ایفا نماید و بر لزوم حفظ کرامت و شخصیت انسانها توسط مسئول حراست تاکید کرد.

سیداصغر میرقاسمی رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد نیز در ادامه مراسم بیان داشت: شهر فرون آباد نیازمند نگاه ویژه دارد تا بیش از پیش در جهت رفاه حال شهروندان گامی موثر برداشته شود.

در پایان این مراسم آقای فلاح نیا مدیرکل حراست استانداری تهران خطاب به مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر فرون آباد بیان داشت: تقویت حوزه فرهنگی در کنار فعالیت های اقتصادی، عمرانی و اجتماعی مدنظر قرار گیرد و شناسایی نقاط ضعف، رفع معایب و بررسی مشکلات شهروندان نیز جزو اولویت های کاری قرار داشته باشد.

وی بیان داشت: یک مسئول حراست با مدیریت صحیح خود اقدام به پیشگیری می نماید و بایدها و نبایدها را می گوید و از پرونده سازی برای افراد پرهیز می کند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم به عنوان ولی نعمتان ما می باشند و لذا از ما همواره تلاش و کار و نتیجه مطلوب می خواهند، تاکید کرد: سرمایه مسئولین همراهی، حمایت و پشتیبانی مردم می باشد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی حراست استانداری تهران، اداره اطلاعات شهرستان پاکدشت و شهرداری فرون آباد از زحمات حمید جوادی نیا مسئول سابق حراست شهرداری تقدیر و حکم مسئولیت حراست به علی ندیمی اعطا شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.