با ما همراه باشید

اتاق خبر

توسعه شهر همزمان با اجرای زیرساخت ها صورت می پذیرد

ر بازدید از اجرای عملیات تراش آسفالت خیابان ولیعصر(عج) گفت: توسعه شهر همزمان با اجرای زیرساخت ها صورت می پذیرد.  شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون آباد مهندس کوروش میرزایی در ادامه بر لزوم مشارکت شهروندان در توسعه شهر تاکید کرد و بیان داشت: در کشورهایی که  مردم […]

شهردار فرون آباد در بازدید از اجرای عملیات تراش آسفالت خیابان ولیعصر(عج) گفت: توسعه شهر همزمان با اجرای زیرساخت ها صورت می پذیرد.

مهندس کوروش میرزایی در ادامه بر لزوم مشارکت شهروندان در توسعه شهر تاکید کرد و بیان داشت: در کشورهایی که  مردم در توسعه شهر دخیل هستند، به مراتب شاهد موفقیت های بیشتری بوده ایم.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها ضمن حفظ حقوق شهروندی باید باعث ارتقای سطح زندگی شهروندان نیز شود، افزود: لذا در بخش های دیگر از جمله مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نیز می بایست این امر تحقق پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پایه اصلی و اساسی توسعه شهری را توسعه شهر همزمان با اجرای زیرساخت ها دانست و نتیجه توسعه شهری را در گرو ارتقای کیفیت زندگی، حفظ محیط زیست و رعایت حقوق شهروندی عنوان کرد، که در صورت تحقق سبب ایجاد سرمایه و عدالت اجتماعی برای شهروندان شده و آرامش نسبی را برای ایشان به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.