با ما همراه باشید

اتاق خبر

اجرای طرح پاکسازی، ساماندهی و جمع آوری مصالح و نخاله از معابر شهر فرون آباد

فرون آباد از اجرای طرح پاکسازی، ساماندهی و جمع آوری مصالح و نخاله از معابر شهر فرون آباد خبر داد و افزود: یکی از معضلاتی که منجر به انباشت زباله در شهر شده و برای شهروندان نیز مشکل ساز است نخاله های ساختمانی رها شده در سطح شهر است. به گزارش روابط عمومی شهرداری و […]

فرون آباد از اجرای طرح پاکسازی، ساماندهی و جمع آوری مصالح و نخاله از معابر شهر فرون آباد خبر داد و افزود: یکی از معضلاتی که منجر به انباشت زباله در شهر شده و برای شهروندان نیز مشکل ساز است نخاله های ساختمانی رها شده در سطح شهر است.

مهندس کوروش میرزایی اظهار داشت: اجرای طرح جمع آوری نخاله های ساختمانی در این شهر با هدف افزایش زیبایی چهره شهر، رسیدگی به مشکلات شهروندان در بخش تنظیف شهر، با برنامه ریزی های صورت پذیرفته از سوی مدیریت شهری و نظارت مستقیم حوزه خدمات شهری در حال انجام است و با برنامه ریزی های انجام شده اجرای طرح پاکسازی، ساماندهی و جمع آوری مصالح و نخاله از کلیه معابر شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه ضمن گلایه از افرادی که با بی توجهی به حقوق شهروندی مبادرت به ریختن نخاله ها در مکان های مختلف شهر می نمایند، بیان داشت: مسئولین خدمات شهری باید نظارت بیشتری بر این امر داشته باشند و در صورت مشاهده چنین مواردی با فرد خاطی برخورد قانونی نمایند.

شهردار فرون آباد خاطر نشان ساخت: طرح مذکور یک طرح جهادی است که در سطح شهر هم اکنون در حال اجراست که طی آن تمامی نخاله های ساختمانی جمع آوری و ساماندهی می شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.