با ما همراه باشید

اتاق خبر

بازدید استاندار تهران از پروژه های شهرداری فرون آباد/ تحول عظیم به همت مدیریت شهری

خبر استان: محمد حسین مقیمی استاندار تهران به همراه مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه های شهرداری فرون آباد، کمربندی و مجتمع صنفی خدماتی مهد ایرانیان بازدید به عمل آورند.

استاندار تهران در این بازدید با اشاره شعار سال گفت: پروژه های شهری فرون آباد در این دوره چشمگیر است و بدون شک با ادامه این روند شاهد تحولی عظیم در این شهر خواهیم بود.

محمد حسین مقیمی افزود: با همت مضاعف باید نسبت به برطرف نمودن موانعی که پیشرفت پروژه ها را با کُندی مواجه می سازد اقدام نمود.

وی افزود: فرون آباد، شهری است که حرکت جهادی شهرداری در آن ملموس است و مدیریت شهری می بایست از تمام ظرفیت هایی که در این شهر جاری است، استفاده کند.

شهردار فرون آباد نیز در ادامه این بازدید به تشریح برنامه های این شهرداری پرداخت و تصریح کرد:برای توسعه این شهر برنامه ای جامعی تدوین شده است که به در چند مرحله شهری شایسته شهروندان را خواهیم ساخت.

کوروش میرزایی با اشاره به مشکلات شهرک بین المللی خشکبار خاطر نشان کرد: این پروژه برای تبدیل فرون آباد به یک قطب اقتصادی و ایجاد اشتغال از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با پیگیری های صورت گرفته و حمایت استاندار به زودی شاهد اتفافات خوبی در این حوژه خواهیم بود.

وی از کلنگ زنی کلنگ ساختمان جدید شهرداری فرون آباد در دهه فجر خبر داد و افزود: جهت رفاه حال شهروندان در سال آیندهاحداث ۲ پارک چند هکتاری در  دستور کار شهرداری فرون آباد است.

شهردار فرون آباد با اشاره به اختصاص زمین جهت حل مشکل آب این شهر  گفت: منبع آب شهر فرون آباد، که با پیگیری های نماینده مردم پاکدشت در مجلس و دریافت حق آبه از سد ماملو در مسیر راه اندازی قرار گرفته است، در زمینی که شهرداری فرون آباد واگذار کرد راه اندازی می شود، تا مشکلات آب شرب شهروندان این منطقه برطرف شود.

وی تاکید کرد: شهرداری فرون آباد با پیشبرد این پروژه های زیربنایی، در آینده ای نزدیک تحولی عظیم و ماندگار را رقم خواهد زد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.