با ما همراه باشید

پاکدشت

معاون وزیر راه و شهرسازی: بیمارستان شهدای پاکدشت به‌ زودی تکمیل و تجهیز می‌شود

محمدجعفر علیزاده ضمن بازدید سه ساعته از بیمارستان‌های 130 تختخوابی شهدای پاکدشت و زعیم، گفت: درآینده‌ای نزدیک بیمارستان شهدای پاکدشت به اتمام می‌رسد و تجهیز آن آغاز می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، هدف از سفر به این شهرستان را پیگیری وضعیت احداث بیمارستان‌های شهدای پاکدشت و زعیم و میزان پیشرفت فیزیکی آن عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه طبق قانون احداث و نظارت بر ساخت مراکز دولتی به وزارت راه و شهرسازی واگذار شده بنابراین این وزارتخانه با دقت و حساسیت این امر را دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرای این پروژه بهداشتی و درمانی با پیشرفت فیزیکی قابل توجهی در حال اجراست و امید است احداث بیمارستان 130 تختخوابی شهدای پاکدشت و زعیم که از خواسته های مردم شهرستان پاکدشت است، به سرعت و طبق برنامه صورت گیرد.

علیزاده بیان کرد: ما در ساخت بیمارستان شهدای پاکدشت هیچ مشکلی از لحاظ تأمین منابع مالی نداریم و عوامل اجرایی در ساخت بیمارستان شبانه‌روز در تلاش هستند که هر چه زودتر این طرح ملی به بهره‌برداری برسد و خدمات‌دهی آن برای اهالی شهرستان پاکدشت فراهم شود.

این مسئول اضافه کرد: امید است با تلاش‌های صورت گرفته و امکانات موجود این پروژه در پایان شش ماه اول سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

بیمارستان‌های در حال احداث پاکدشت اساسی‌ترین نیازهای شهرستان است

فرماندار شهرستان پاکدشت نیز ضمن تشریح موقعیت جغرافیایی و جمعیتی شهرستان پاکدشت با ارائه گزارشی از مراحل احداث و پیشرفت فیزیکی بیمارستان‌های شهدای پاکدشت و زعیم گفت: با وجود تنها یک بیمارستان قدیمی در این شهرستان، بیمارستان‌های در دست احداث از اساسی‌ترین نیازهای شهرستان است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: با توجه به جاده ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) و حضور زائران بی‌شمار این امام همام در طول سال و ضرورت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب به آن‌ها، احداث و تکمیل بیمارستان‌های 130 تختخوابی شهدای پاکدشت و زعیم، بسیاری از دغدغه‌های حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را برطرف می‌کند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همت مدیران استانی و وزارت راه و شهرسازی شاهد تسریع در اجرای این پروژه‌ها باشیم.

بر پایه این گزارش، این بازدیدها با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد فرماندار شهرستان پاکدشت، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، بخشداران، شهرداران و اعضای شورای شهر پاکدشت و شریف‌آباد برگزار شد.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.