با ما همراه باشید

اتاق خبر

تیم فوتسال شورای اسلامی پاکدشت به مقام سوم مسابقات فوتسال شوراهای استان تهران دست یافت

تیم فوتسال شورای اسلامی پاکدشت به مقام سوم مسابقات فوتسال شوراهای استان تهران دست یافت.

در این دوره از مسابقات که با حضور 14 تیم فوتسال متشکل از اعضای اصلی شوراهای اسلامی شهرستان های استان تهران در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر قرچک برگزار گردید ، تیم فوتسال شورای اسلامی شمیرانات در دیدار پایانی با پیروزی4 بر 2 برابر تیم فوتسال رباط کریم به مقام قهرمانی دست یافت .

همچنین در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات ، تیم های شوراهای اسلامی پاکدشت و ورامین پس از آنکه در وقت قانونی و اضافی به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند ، در ضربات پنالتی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم پاکدشت با نتیجه 5 بر 4 بر ورامین غلبه کرد و به مقام سوم دست یافت .

رئیس شورای اسلامی شهرستان قرچک در پایان این دوره از مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت : برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال جام ولایت اعضای شوراهای اسلامی شهرستان های استان تهران به منظور ایجاد همدلی و ارتباط بیشتر بین اعضای شوراهای اسلامی برگزار گردیده و ثمرات بسیار خوبی را به همراه داشت .

محمد زمانی افشار افزود: اجرای این مسابقات به عنوان اولین تجربه اعضای شوراهای اسلامی می تواند زمینه حضور بیش از پیش این افراد در میادین ورزشی بوده و خود به عنوان حرکتی فرهنگی در جهت نیل بیش از پیش مردم به سمت ورزش همگانی باشد .

وی تصریح کرد : توجه به بخش ورزش ، یکی از مهمترین وظایف اعضای شوراهای اسلامی است که یقینا با برگزاری این مسابقات این مهم با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.