با ما همراه باشید

اتاق خبر

اعزام ۱۶۰۰ نفر از پیشوا به مرقد مطهر امام راحل(ره)

خبر استان:

 اعزام ۱۶۰۰ نفر از پیشوا به مرقد مطهر امام راحل(ره)

 محمدکرم محمدی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا با اشاره به میزان مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات، اظهار داشت: مشارکت ۷۵ درصدی مردم پیشوا نشان از وفاداری آنها به آرمان‌های امام و انقلاب بوده و حکایت از این دارد که […]

خبر استان: محمدکرم محمدی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا با اشاره به میزان مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات، اظهار داشت: مشارکت ۷۵ درصدی مردم پیشوا نشان از وفاداری آنها به آرمان‌های امام و انقلاب بوده و حکایت از این دارد که مردم تا پای جان از نظام، انقلاب و سرزمین اسلامی‌شان دفاع می‌کنند.

وی با بیان منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب علاوه بر صیانت از آراء مردم، بر لزوم عمل به قانون، رعایت حق‌الناس و حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات تأکید داشتند و مردم نیز با لبیک گفتن به فرمایشات معظم له و با حضور گسترده خود بار دیگر از نظام و دستاوردهای آن دفاع کردند.

فرماندار پیشوا دستاوردهای مشارکت گسترده مردم در انتخابات را بی‌نتیجه ماندن سفر ترامپ به عربستان و تجاری شدن این سفر دانست و تصریح کرد: بعد از برگزاری انتخابات، برخی شیوخ سرسپرده عرب به جهت قدرت‌نمایی در برابر ایران از رئیس‌جمهوری آمریکا دعوت کردند، ولی نقشه آنها نقش برآب شد و مشارکت گسترده مردم در انتخابات، این سفر را، به یک سفر تجاری و مالی تبدیل کرد.

محمدی با اشاره به اینکه  نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی کاملا مردمی و متکی به رأی و اراده مردم است، گفت: دولت بعد از پیروزی در انتخابات، طیف و جریان نمی‌شناسد و تابع یک جریان فکری نیست بلکه تابع نظام است و با اعتقاد راسخ به ولایت فقیه و خون شهدا پیش می‌رود.

وی ضمن اشاره به  ضرورت فرهنگ تشکر و قدردانی در جامعه عنوان کرد: نقد را با تخریب متفاوت بدانیم، نقد به جز تخریب افراد دستاورد دیگری ندارد و جامعه‌ای که نتواند از داشته‌های خود مراقبت کند توسعه پیدا نمی‌کند.

فرماندار پیشوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد بیان کرد: پیشوا مهد قیام ۱۵ خرداد است که این قیام، از سرمایه‌ها و ظرفیت‌های بی‌نظیر این منطقه است و در همین راستا برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه‌های این روز اهمیت فزاینده‌ای دارد.

محمدی به سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: اعزام ۱۶۰۰ نفر از پیشوا به مرقد مطهر امام راحل(ره) و برگزاری راهپیمایی ۱۵ خرداد از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده این روز در شهرستان است.

وی همچنین با اشاره به لزوم برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در پیشوا، خاطرنشان کرد: پیگیری مباحث درمانی شهرستان، احداث راه دسترسی پیشوا به گرمسار و ایجاد سایت اداری از جمله اولویت‌های منطقه در سال جاری است که مدیران مربوطه باید نسبت به پیگیری آنها اهتمام لازم را داشته باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.