با ما همراه باشید

اتاق خبر

فرهنگ ۱۵ خرداد؛ فرهنگ مرگ بر امریکا و اسراییل است

خبر استان:

رییس ستاد ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران:

فرهنگ ۱۵ خرداد؛ فرهنگ مرگ بر امریکا و اسراییل است

 
رییس ستاد ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران گفت: فرهنگ ۱۵ خرداد؛ فرهنگ مرگ بر امریکا و اسراییل است.

خبر استان: حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ طی سخنانی اظهار داشت: فرهنگ ۱۵ خرداد یعنی وظیفه شناسی، یعنی دشمن شناسی و به تعبیر مقام معظم رهبری اقدام به هنگام، یعنی اگر ما به موقع اقدام نکنیم باختیم.

وی افزود: شهدا و قیام کنندگان ۱۵ خرداد اقدام به هنگام داشتند، زمانی که خبر دستگیری امام(ره) منتشر شد از محمد آباد عرب ها تا پل باقر آباد، مسیر ۲۷ کیلومتر را طی کردند، مردم پیشوا و ورامین این مسیر ۲۷ کیلومتری را با تمام مخاطرات آن طی کردند، این فرهنگ ۱۵ خرداد است.

رییس ستاد ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران از اساتید دانشگاه خواست، برای شناساندن فرهنگ ۱۵ خرداد به جوانان تلاش کنند و افزود: ما امروز به فرهنگ ۱۵ خرداد نیاز داریم، امروز باید جوان ما بداند در چه هوایی تنفس می کند، پل باقر آباد سرزمینی است که خون پاک شهدای ۱۵ خرداد به زمین ریخته شده است.

وی گفت: شهدای ۱۵ خرداد در عصر غربت به همه چیز پشت پا زدند و با آغوش باز به صحنه آمدند، هویت ما ورامینی ها، پیشوایی ها و قرچکی ها، هویت ۱۵ خردادی است، ایثار، ولایت مداری، ارزش مداری و استکبار ستیزی است، پیرو فرهنگ ۱۵ خرداد هرگز در برابر امریکا و اسرائیل کوتاه نخواهد آمد، امام(ره) با فریاد خود علیه امریکا و اسراییل ایستاد و شاه یک وسیله بود.

محمودی اضافه کرد: امروز امریکا و اسراییل هیچ تفاوتی با آن روز ندارند و لذا فرهنگ ۱۵ خرداد، هرگز با استکبار سازش نخواهد داشت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.