با ما همراه باشید

اتاق خبر

برگزاری جشن های ضیافت الهی در پارک بزرگ آزادگان

خبر استان:

به همت شهرداری ورامین برگزار خواهد شد

برگزاری جشن های ضیافت الهی در پارک بزرگ آزادگان

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین از برگزاری سری جشن های ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

خبر استان:

علی عباسی  در ورامین اظهار کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین به تاکید علی حیدریان شهردار، همانند سال های گذشته اقدام به برگزاری برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان با هدف ترویج فرهنگ و معارف اسلامی و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان می نماید.

وی افزود: عناوین برنامه های اولین جشن ضیافت الهی که فردا پنج شنبه قبل از نماز مغرب و عشا در پارک بزرگ آزادگان واقع در میدان بسیج ورامین برگزار می شود، مسابقات فرهنگی و ورزشی، اقامه نماز مغرب و عشا، پذیرایی افطار از شهروندان، کرسی تلاوت قرآن کریم، سخنرانی مذهبی و اجرای سرود و نمایش توسط گروه های هنری بومی شهرستان خواهد بود.

عباسی ادامه داد: مشاوره خانوادگی نیز از برنامه های پرطرفدار در سطح پارکها و بوستان های شهر بوده که توسط کارشناسان مطرح منطقه فردا شب نیز ارائه خواهد شد.

وی بیان داشت: جشن ضیافت الهی هجدهم و نوزدهم خرداد ماه جاری در همین پارک برگزار شده و با توجه به تقارن این جشن با ایام میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، برنامه های شاد و متنوع در نظر گرفته شده است.

عباسی ادامه داد: در این ایام ویژه برنامه گرامیداشت 14 و 15 خرداد را در شامگاه چهاردهم خرداد سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) خواهیم داشت که این ویژه برنامه نیز با حضور مردم شهیدپرور و اجرای برنامه های سوگواری در پارک آزادگان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: استقبال مردم شهیدپرور ورامین از برنامه های متنوع شهرداری، مسئولیت صاحب نظران و فعالان فرهنگی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین را برای پربارتر کردن جشن های ماه رمضان و فصل تابستان دوچندان کرده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.