با ما همراه باشید

اتاق خبر

کانون بازنشستگان کارکنان نیروی انتظامی پاکدشت افتتاح شد

خبر استان : طی مراسمی، کانون بازنشستگان کارکنان نیروی انتظامی پاکدشت روز پنجشنبه با حضور برخی از مسوولان شهرستان و فرماندهان انتظامی همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم رسما افتتاح شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت  درجمع فرماندهان نیروی انتظامی و مسولان این شهرستان با بیان اینکه تجارب بازنشستگان نیروی انتظامی در تحقق امنیت پایدار ارزشمند است، اظهار داشت: پویایی و تداوم امنیت و آرامش در جامعه مرهون انتقال تجربه گرانقدر نیروهای بازنشسته به جوانترها است.

سرهنگ سلمان آدینه وند با اشاره به حضور نیروهای شجاع، جوان و با انگیزه در بدنه نیروی خدوم انتظامی، افزود: کارکنان و به ویژه افرادی که به تازگی به افتخار خدمت در نیروی انتظامی نائل شده اند بایستی از تجربه بازنشستگان به عنوان چراغ راه بهره برداری کنند تا بتوانند در ماموریت های محوله، بهترین عملکرد را به دست آورند.

وی تصریح کرد: بازنشستگان پلیس تجربه هایی ناب و ارزشمند دارند که این تجارب برای ادامه راه نیروی انتظامی در تحقق امنیت پایدار بسیار ارزشمند است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: یشکسوتان در هر سازمان و ارگان ، سرمایه ارزشمندی دستگاهها محسوب می شوند که به سادگی نباید از کنار آنان گذشت بلکه باید از تجربیات گرانبهایی که آنان درطول خدمت کسب کرده اند در اختیار جوانان قرار داده شود.

سرهنگ آدینه وند افزود: بهره گیری هدفمند از بازنشستگان و همراهی آنان، نقش مهمی در ارتقا روحیه خدمتی کارکنان شاغل دارد و آنان را به لحاظ روانی برای انجام ماموریت ها مهیا و آماده تر می کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.