با ما همراه باشید

اتاق خبر

گلایه از وعده های عمل نشده درباره مقبره شهدای گمنام جوادآباد

خبر استان : شهردار جوادآباد ضمن گلایه از وعده های عمل نشده درباره مقبره شهدای گمنام این شهر، با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت جوانان بسیجی برای همفکری و تدوین برنامه‌های مؤثر گفت: حلقه‌‌های صالحین مشاوران ارزشمندی برای مسئولان هستند.

مهدی کچویی در دیدار با مربیان حلقه‌های صالحین شهر جوادآباد که با حضور مجید حاجی‌محمدیان فرمانده حوزه شهید دستغیب و رئیس شورای شهر جوادآباد برگزار شد، اظهار داشت: به جرأت می‌توان گفت این نشست که با حضور شما نیروهای جوان و با بصیرت تشکیل شده است، حتی در شهرداری و شورای شهر ورامین نیز نبوده است.

خواستار همفکری با جوانان هستیم

وی گفت: روحیه شهرداری و شورای شهر جوادآباد این است که مدعی به تنهایی کار کردن نیستیم و به همین دلیل نیز خواستار همفکری با جوانان هستیم، در سال گذشته همین حرکت را اجرایی کردیم که هیئتی شامل جوانان جوادآبادی تشکیل شد و از نظرات آن‌ها نیز استفاده کرده‌ایم.

شهردار جوادآباد با بیان اینکه در سال ۹۳ یکی از بهترین شوراها و شهرداری‌ها را در جوادآباد از نظر برنامه‌ریزی و فعالیت‌ها داشته‌ایم، افزود: در ارتباط با فعالیت‌های سال گذشته باید بگوییم که از نظر مردم به اندازه حدود سه سال فعالیت کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: امروز تمام حقوق نیروهای شهرداری جوادآباد را به روز پرداخت کرده‌ایم، از سوی دیگر کسی نمی‌تواند ادعا کند که از شهرداری جوادآباد طلب دارد، این در حالی است که تمام دستگاه‌های عمرانی ما در حال فعالیت هستند، البته بارها گفته‌ایم که این در شان مردم جوادآباد نیست و باید فعالیت‌های بیشتری صورت پذیرد.

کچویی بیان داشت: سال گذشته ۱۱ میلیارد ریال بودجه داشته‌ایم که در سال ۹۳ متمم ۱۰۰ درصدی به این بودجه خورده است و امسال این بودجه را بر روی ۲۵ میلیارد ریال قرار داده‌ایم.

وی گفت: در زمینه احداث مقبره و فضای گلزار شهدای گمنام جوادآباد باید بگوییم که این توفیق نصیب تمام جوادآبادی‌ها شده است که این دو شهید گمنام در جوادآباد حضور پیدا کنند که این سعادتی است که برای مردم و مسئولان منطقه به‌دست آمده است.

شهردار جوادآباد با بیان اینکه مسئولانی مانند امام جمعه جوادآباد پیگیری‌های بسیار زیادی در ارتباط با احداث این مقبره داشته‌اند، خاطرنشان کرد: اگر این شهدا نبودند مطمئناً وضعیت بهتری نسبت به یمن و عراق نداشته‌ایم پس تمام فعالیت‌هایی که برای این بزرگواران انجام شود کار بزرگی نیست.

وعده های عمل نشده درباره مقبره شهدای گمنام

وی افزود: در ابتدای احداث مقبره شهدای گمنام، ارگان‌ها و مسئولان بخش و شهر جوادآباد قول دادند که برای هزینه‌های ساخت این مقبره همکاری لازم را با ما داشته باشند، از سوی دیگر نیز نیروهای مردمی در ابتدای شروع فعالیت‌ها تمام قد و بسیجی‌گونه وارد صحنه شدند و کار را به این شکل انجام دادند.

کچویی خاطرنشان کرد: سال گذشته با مشکل بزرگی در ارتباط با ورثه زمین مقبره شهدای گمنام برخوردیم که با پیگیری‌هایی که ورثه صاحب زمین داشتند، هزینه پیش‌بینی نشده‌ای بر گردن ما گذاشته شد که توانستیم این زمین را از صاحبان آن خریداری کنیم.

شهردار جوادآباد تصریح کرد: در قبال این فعالیت‌ها توقع داشتیم که بخشداری جوادآباد نیز همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند ولی تا به امروز کمترین هزینه را پرداخت کردند.

وی ضمن بیان اینکه بودجه شهرداری محدودیت دارد و مردم نیز توقع دارند که به وضعیت شهر نیز رسیدگی شود، بیان کرد: از سوی دیگر نیز توقع داریم که دیگر مسئولان بخش و شهر جوادآباد همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم بهترین مقبره را برای این شهدای بزرگوار بنا کنیم.

«جشنواره کویر» آغاز استفاده از طرح های نخبگان

کچویی با بیان اینکه «آنچه را در توان داشتیم برای ساخت مقبره شهدای گمنام جوادآباد، خالصانه هزینه کردیم»، اظهار کرد: نخبگان زیادی در این شهر داریم که باید همگی از آن‌ها استفاده کنیم و برای ابتدای کار می‌توانیم طرح‌های این جوانان عزیز را برای جشنواره‌ای که در دیر گچین برگزار می‌شود استفاده کنیم.

شهردار جوادآباد در پایان تصریح کرد: حلقه‌های صالحین فقط برای داخل حوزه و پایگاه‌ها نیست بلکه برای استفاده تمام مسئولان است و اگر جوانان بسیجی با ما همفکری کنند مطمئناً برنامه‌های بهتری را می‌توان اجرا کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.