با ما همراه باشید

اتاق خبر

صالحین ورامین به مصاف شهرداری تبریز می رود

خبراستان:تیم صالحین ورامین در هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به مصاف شهرداری تبریز می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی روز یکشنبه در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در یکی از دیدارهای این هفته، تیم های صالحین ورامین و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر می روند.

دیدارهای نماینده والیبال ورامین و شهرداری تبریز در فصول اخیر لیگ برتر والیبال همواره جذاب و تماشایی برگزار شده و پیش بینی می شود که با توجه به نیاز هر دو تیم به پیروزی در این دیدار، شاهد برگزاری مسابقه ای جذاب باشیم.

صالحین ورامین که در هفته های اخیر بحران ها و مشکلات متعددی را پشت سر گذاشته است، تلاش دارد تا با عبور از همه موانع، بار دیگر پتانسیل و ظرفیت ورزش شهرستان ورامین را به معرض نمایش بگذارد.

صالحین ورامین در هفته نخست لیگ برتر والیبال به دلیل تأخیر در پرداخت بدهی های خود اجازه حضور در مسابقات را پیدا نکرد و مقابل پارسه تهران شکست خورد، اما در دومین دیدار خود توانست در دیداری نزدیک و تماشایی، تیم مدعی سایپا را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

نماینده والیبال ورامین در حالی در هفته سوم لیگ برتر والیبال به مصاف شهرداری تبریز می رود که روحیه خوبی را از پیروزی در دیدار گذشته به دست آورده و تلاش دارد تا با حمایت هواداران خود در سالن شهید گلعباسی، به دومین پیروزی پیاپی خود برسد.

شاگردان ترکاشوند تا پیش از آغاز هفته سوم لیگ برتر والیبال، در رده هشتم جدول ۱۲ تیمی مسابقات قرار دارند.

گفتنی است دیدار تیم های شهرداری تبریز و صالحین ورامین، ساعت ۱۷ روز یکشنبه نهم آبان ماه برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.