با ما همراه باشید

اتاق خبر

راه اندازی تخت بیمارستانی برای شهرستان ۳۰۰هزار نفری قرچک لازم است

خبراستان: نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی تخت بیمارستانی برای شهرستان ۳۰۰هزار نفری قرچک لازم است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که گسترش خدمت رسانی در حوزه بهداشتی و درمانی به مناطق اطراف پایتخت بسیار مهم است، اظهار داشت: هرچه میزان خدمت رسانی در حوزه های مختلف از جمله بهداشت و درمان به مناطق اطراف تهران افزایش پیدا کند، حجم تردد به پایتخت کاهش پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: جنوبشرق استان تهران شامل شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک با عنایت به ویژگی های جمعیتی و جغرافیایی، در حوزه بهداشتی و درمانی نیازمند توجه ویژه و جدی هستند.

وی با تأکید بر این نکته که برخی از مردم جنوبشرق استان تهران برای انجام امور درمانی خود به تهران مراجعه می کنند، ادامه داد: برخی از مردم مجبور هستند تا برای انجام امور درمانی خود به تهران مراجعه کنند و باید با راه اندازی مراکز درمانی و حضور پزشکان متخصص و کافی، حجم ترددها را کاهش داد.

نقوی حسینی در ادامه با اشاره به ضرورت راه اندازی تخت بیمارستانی در شهرستان هایی نظیر قرچک اضافه کرد: شهرستان قرچک با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر و علیرغم نزدیکی به پایتخت از داشتن تخت بیمارستان محروم است.

وی با اشاره به ضرورت بازسازی مرکز بهداشت ودرمان تأمین اجتماعی شهرستان قرچک متذکر شد: تخریب و بازسازی مرکز بهداشت و درمان تأمین اجتماعی قرچک یک ضرورت بوده که در جریان سفر وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی به تصویب رسید و امروز باید عملیاتی شده و نتایج آن را مردم احساس کنند.

نقوی حسینی تأکید کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از ظرفیت های مختلف و در نشست ها و مکاتبات گوناگون، ارتقای وضعیت بهداشتی و درمانی جنوبشرق استان تهران را پیگیری خواهم کرد که امیدواریم در این زمینه شاهد برداشتن قدم های موثری باشیم.