با ما همراه باشید

اتاق خبر

پاتوق مصرف کنندگان مواد مخدر در پاکدشت تخریب شد

خبر استان: فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از تخریب هشت مکان خرابه که به پاتوقی برای مصرف مواد مخدر توسط معتادان تبدیل شده بود، خبر داد.

سرهنگ سلمان آدینه وند روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: عوامل انتظامی شهرستان پاکدشت به منظور پاکسازی شهرستان از وجود معتادان، اقدام به شناسایی اماکن آلوده و مقابله با معتادان می کند که به این منظور هشت مکان مخروبه در مناطق مختلف شهرستان شناسایی و با هماهنگی عوامل قضایی، این اماکن به طور کامل تخریب و پاکسازی شد.

وی افزود: علاوه بر این، پلیس در راستای پاکسازی مناطق آلوده، سه خانه مواد مخدر را که فروشندگان خرد مواد افیونی در آن جمع شده و نسبت به توزیع این مواد اقدام می کردند شناسایی و با حکم قضایی این اماکن پلمب شد.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با تخریب و پلمب این اماکن، نگرانی ساکنان از حضور معتادان و مواد فروشان در بخش های وسیعی از پاکدشت برطرف شد.
آدینه وند همچنین از کشف 60 هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت نیز خبر داد.
وی گفت: مأموران انتظامی شهرستان پاکدشت در راستای مبارزه با پدیده قاچاق سوخت ، اقدام به اجرای طرح های کنترلی متعددی در سطح پاکدشت کرده و موفق شدند تا60 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.
فرمانده انتظامی پاکدشت افزود: قاچاق کالا ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می کند و پلیس با تمام توان نسبت به برخورد با این پدیده شوم اقدام می کند.
پاکدشت با 450 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر جاده امام رضا (ع) قرار دارد.

منبع: ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.