با ما همراه باشید

اتاق خبر

باید مشکلات موجود بیمه طلایی و تکمیلی فرهنگیان حل شود

خبر استان : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: باید مشکلات و موانع موجود بر سر راه بیمه طلایی و تکمیلی فرهنگیان برای افزایش خدمت رسانی به آنان مرتفع شود.

فرهاد بشیری در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر گلایه مندی معلمان از عدم توجه به برخی مشکلاتشان اظهار داشت: معلمان به عنوان یکی از ارکان مهم ترتبیت نسل آینده کشور باید مورد توجه جدی قرار گیرند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: باید به این نکته توجه داشت که همواره در کنار نخبگان و دانشمندان کشور معلمان و فرهنگیانی قرار داشتند که از تمامی توان خود برای تربیت و تعلیم آینده سازان کشور استفاده کردند.

وی ادامه داد: اگر دغدغه های فکری و شغلی فرهنگیان و معلمان کاهش پیدا کند، قطعا شاهد افزایش موفقیت معلمان در تعلیم و تربیت دانش آموزان و نوجوانان و جوانان خواهیم بود.

بشیری با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم اضافه کرد: روز معلم بهترین فرصت برای قدردانی از زحمات و تلاش های یکساله فرهنگیان و معلمان برای افزایش جهش علمی و گسترش دانش در کشور است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید در هفته معلم علاوه بر تجلیل از معلمان و فرهنگیان، آسیب ها و مشکلات پیش روی این قشر را مورد بررسی قرار داده و راهکاری برای حل آن اندیشید.

این مسئول با تأکید بر گلایه های معلمان از برخی مشکلات موجود بیان داشت: امروز معلمان و فرهنگیان در برخی حوزه ها دارای مشکلاتی هستند که باید این مشکلات با برنامه ریزی منسجم و دقیق حل شود.

وی تأکید کرد: امروز خدمات بیمه ای یکی از خواسته ها و دغدغه های فرهنگیان است به طوری که باید مشکلات و موانع موجود بر سر راه بیمه طلایی و تکمیلی فرهنگیان برای افزایش خدمت رسانی به آنان مرتفع شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.