با ما همراه باشید

اتاق خبر

افزایش رضایتمندی شهروندان پاکدشتی با آغاز به کار مناطق جدید شهرداری

خبر استان: نائب رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت از افزایش رضایتمندی شهروندان پاکدشتی با آغاز به کار مناطق جدید شهرداری خبر داد.

احسان کوچکعلی با تبریک خجسته سالروز ميلاد با سعادت دومين ستاره آسمان ولايت و امامت، کریم اهل بیت عصمت و طهارت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و ماه ضیافت الهی گفت: مدیریت شهری پاکدشت با همدلی و برنامه ریزی صورت گرفته، ارائه خدمات مطلوب و شایسته شهروندان پاکدشتی را در برنامه کاری دارد.
وی با اشاره به اهمیت برنامه های فرهنگی و مذهبی افزود: شهرداری پاکدشت در چند وقت اخیر با برگزاری متنوع برنامه های فرهنگی و مذهبی در مناطق آسیب پذیر موجب شادمانی خانواده ها و کودکان این محله ها شده است که جا دارد از دست اندركاران این برنامه ها تقدیر و تشکر به عمل آورم.
نایب رئیس شورای شهر پاکدشت در مورد پروژه پل ناهمسطح شهید پازوکی گفت: احداث این پل بزرگترین پروژه مدیدیت شهری پاکدشت محسوب می شود.

احسان کوچکعلی تصریح کرد: دغدغه اصلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت این است که این پروژه هرچه زودتر به بهره برداری برسد تا موجب راحتی در رفت و  آمد شهروندان و کاهش بار ترافیک اتوبان امام رضا (ع) شود.
وی از  آغاز به کار منطقه بندی 1 و2شهرداری  پاکدشت خبر داد و خاطر نشان کرد: با تقسیم بندی امور در این دو منطقه شهرداری، رسیدگی و پیگیری به مشکلات مردم آسان تر می شود، که منجر به رضایت شهروندان خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.