با ما همراه باشید

اتاق خبر

اگر درایت و بینش امام خامنه ای در مقابله با فتنه 88 نبود معلوم نبود چه بر سر نظام می آمد

خبر استان : رییس شورای اسلامی شهر ورامین گفت: در فتنه 88 شاهد بودیم که استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه ها چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد و اگر نبود درایت و بینش عمیق حضرت امام خامنه ای معلوم نبود که چه به سر این نظام می آمد .

  سید محسن رضایی گفت: استکبار جهانی در سال های اخیر علاوه بر استفاده از جنگ سخت برای مقابله با جهان اسلام، از جنگ نرم به عنوان حربه ای دیگر استفاده کرده و با به خدمت گرفتن رسانه ها به دنبال همسویی افکار عمومی ملل مسلمان با سیاست ها و اندیشه های مادی گرایانه خود اس
رییس شورای اسلامی شهر ورامین تاکید کرد: اسلام هراسي،اساس و سرچشمه ي همه ي سياست هاي سازمان يافته است كه براي سركوب كردن مسلمانان جريان دارد.مترادف قراردادن تروريسم و اسلام به اين منظور است كه چهره ي اسلام در نظر خيل مشتاقانش مخدوش جلوه كند. آنچه اكنون در غرب رواج دارد و در قالب نشر كتب، ‌كاريكاتور،مقالات و ساير روشها عليه اسلام ملاحظه مي شود و از ريشه هاي تاريخي برخوردار است. بزرگ نمايي برخي سازمانها،گروه‌ها يا افراط گرايي و تروريسم بهانه‌اي براي برخي مقاصد شوم پنهاني است كه با انگيزه‌هاي خاصي انجام مي‌پذيرد. درادامه برخي از اين انگيزه‌ها مورد مطالعه قرار مي گيرد.وی یادآور شد: دستانی که هزار و چهار صد و اندی سال پیش در کوچه‌های غبار آلود مکه، سیمای آفتاب وش رحمتاً للعالمین را با دشنه خاکستر جریحه‌دار نمود!! و دستان همان اهریمن دگر بار اینگونه بی رحمانه به ساحت پیامبر رحمت می‌تازد، تا به خیال واهی نور محمدی را خاموش سازد و ولایت الهی را به چالش اندازد.رضایی اضافه کرد:شکست فاحش غربی ها، صهیونیست ها و سران خائن عرب در عراق، سوریه، لبنان، غزه، یمن، بحرین، افغانستان، پاکستان و سایر کشورهای اسلامی، نویدبخش تأثیر وحدت گرایی و بیداری مسلمانان و نیز قدرت ناشی از آن است که راهپیمایی بین المللی و دهها میلیونی اربعین عروج سید و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در عراق و مانور شهادت طلبی مسلمانان در بین الحرمین، آب سردی بود که بر جنازه نظام سلطه در منطقه ریخته شد و اهالی بصیرت بر خلاف تردیدافکنی دیرباوران، خیلی زودتر از اعلام رسمی، مرگ ننگین استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی را در این منطقه با تمام وجود لمس و حس کردند!وی ادامه داد: در فتنه 88 شاهد بودیم که استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه ها چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد و اگر نبود درایت و بینش عمیق حضرت امام خامنه ای معلوم نبود که چه به سر این نظام می آمد. آری رسانه های بیگانه با انتشار اخبار و رویدادهای مختلط از درست و نادرست بر افکار عمومی ایران تاثیر گذاشته و جماعتی را در توهم این مساله که این نظام متقلب است و باید آن را از بین برد، قرار دادند.این مسئول در پایان گفت: تأمل و تدبري مختصر در اقدامات و فعاليت هاي بخش قابل توجهي از دنياي غرب بر عليه پيامبر اسلام(ص) كه ريشه هاي تاريخي آن تا حدودي در اين پژوهش مورد ارزيابي واقع گرديد،موجب مي شود تا هر مسلماني و حتي غير مسلمان آزاده بر دوش خود مسؤوليتي بسيار مهم و سنگين احساس نمايد. درصورت انجام فعاليتهاي آگاهي بخش برخي از مردم غرب خود در اين حركت گسترده ي فرهنگي پيشگام خواهند شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.