با ما همراه باشید

تریبون آزاد

کمربندشرقی استان تهران از جوادآباد می گذرد/جوادآباد سه راهی طلایی می شود

خبر استان : شهردار جوادآباد بیان داشت: کمربند جنوب به غرب از حدفاصل «چرمشهر» به «آبیک قزوین» می رسد و همچنین کریدور جنوب به شرق کشور از مسیر حرم تا حرم را داریم و در مجموع شهر جواد آباد در استان تهران یک سه راهی طلایی خواهد شد که از جنوب و مرکز به شرق و غرب کشور متصل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جوادآباد، مهدی کچویی در اولین نشست خبری رسمی تاریخ جواد آباد که با حضور حمزه موج بافها کچویی رئیس شورای اسلامی شهر جوادآباد به همراه عبدالعظیم اردستانی و محسن ظفر اعضای این شورا در صبح شنبه ۲۵ بهمن ۹۳ برگزار شد، افزود: راه اندازی مجموعه ۱۳۱ هکتاری را در دستور کار داریم و برای سال آینده کمربندی جنوبی شهر را که از حد فاصل روستای «طغان» به سمت روستای «حصار قاضی» که حدود ۲٫۸ کیلومتر طول مسیر دارد، خواهیم داشت و در آنجا بلوار ۳۶ متری احداث می کنیم.

وی در رابطه با آنتن اتصالی بخش جواد آباد عنوان کرد: کمربند شرقی نیز که به شکل آنتن اتصالی خواهد بود و از مسیر اتوبان «قم – گرمسار»، مسیری منشعب خواهد شد، از کنار شهر جواد آباد می گذرد و به ورامین و پاکدشت و اتوبان شهید بابایی می رسد و سیاست بر آن است که کمربند شرقی استان تهران شود.

کچویی ادامه داد: کمربند جنوب به غرب نیز از حدفاصل «چرمشهر» به «آبیک قزوین» می رسد و همچنین کریدور جنوب به شرق کشور از مسیر حرم تا حرم را داریم و در مجموع شهر جواد آباد در استان تهران یک سه راهی طلایی خواهد شد که از جنوب و مرکز به شرق و غرب کشور متصل خواهد شد.

وی بیان داشت: وزارت راه با کسری بودجه مواجه است و به همین دلیل، تفاهم نامه ای با معاون اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با حضور بخشدار و امام جمعه که به امضای فرماندار ورامین نیز رسید منعقد شد تا از مسیر جوادآباد به عنوان کمربندی شرقی استفاده شود.

شهردار جوادآباد در توضیح این تفاهم نامه اظهار داشت: مسیر ۹ کیلومتری است و زیرسازی را تا مرحله آسفالت شدن پیش می بریم که در همین راستا، هزینه ای بالغ بر دو میلیارد تومان را تقبل خواهیم کرد، چراکه در توسعه شهر ما اثر خوبی دارد و از این ۹ کیلومتر پنج کیلومترش در حریم شهر جواد آباد است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.