با ما همراه باشید

اتاق خبر

محمد خانی شهردار جواد آباد شد

 سخنگوی شورای شهر جوادآباد از انتخاب محمد خانی به عنوان شهردار برای اعلام نظر فرمانداری ورامین و استانداری تهران، از سوی اعضای شورای اسلامی شهر جواد آباد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جوادآباد، حسین امیری عصر چهارشنبه اول اردیبهشت 1395 در جمع خبرنگاران گفت: محمد خانی دقایقی پیش با اکثریت مطلق آرای اعضای شورای اسلامی شهر جوادآباد به عنوان شهردار انتخاب و برای اعلام نظر فرمانداری ورامین و استانداری تهران معرفی شد.
وی افزود: محمد خانی در کارنامه کاری خود ریاست سازمان خدمات موتوری، مدیر عاملی سازمان آتش نشانی و مدیریت امور شهری شهرداری ورامین را دارد.

خادم برای خودتان می خواهید یا برای مردم جوادآباد؟

گفتنی است، در دو هفته اخیر امام جمعه بخش جوادآباد شهرستان ورامین، در خطبه های نمازجمعه و در جمع خبرنگاران، منافع فردی و جناحی، برخورد سلیقه ای و منفعت گرایی را علل بلاتکلیف ماندن انتخاب شهردار جوادآباد دانسته بود.

حجت الاسلام سید حسین حسینی گفته بود: بحث انتخاب شهردار برای جوادآباد مدتهاست که پیش آمده است؛ وقتی جوادآباد شهردار نداشته باشد،شهر بلاتکلیف است چرا باید این مدت انتخاب شهردار طول بکشد؟ سرپرست شهرداری از اختیارات کمتری برخوردار می باشد.

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: چرا باید مسئولان این گونه به شهر و بخش جوادآباد بی توجه باشند؟ چرا باید سلیقه ای برخورد کنند؟ چرا نباید مسئولان شهرستان و استان نتوانند این مسئله را مدیریت کنند؟ چه اتفاقی دارد می افتد؟ به نفع چه کسی هست؟ آیا خادم برای خودتان می خواهید یا خادم برای مردم جوادآباد؟
وی اضافه کرد: عده ای از مردم و مسئولان کسی را می خواهند برای این مردم خدمت کند یا برای خودشان؟ اگر مسئولان دنبال این هستند که برای این مردم خدمت کنند، شورای شهر جوادآباد چندین بار انتخاباتی را داشته اند.
امام جمعه بخش جوادآباد با بیان اینکه اعضای شورای شهر نماینده های مردم هستند نه نماینده مسئولان عنوان داشت: این که نماینده های مردم به عنوان شورای شهر، شخصی را به نام شهردار انتخاب می کنند و آنها قبول نمی کنند، این یعنی می خواهند خادم مردم نباشد و خادم عده ای معدود باشد.
وی افزود: چرا باید این گونه باشد؟ اگر قرار است آنچه که مد نظر آنهاست انجام بشود دیگر شورای شهر معنایی ندارد. چرا مردم را پای صندوقهای رأی آوردید؟ این ظلم به جوادآباد است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.