با ما همراه باشید

اتاق خبر

حفظ منابع آب زیر زمینی جنوب شرق استان تهران با انتقال آب سد ماملو

خبر استان : مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران گفت: انتقال آب از سد ماملو به شهرهای جنوب شرق استان تهران کمک و مساعدت بزرگی در تامین آب شرب و حفط منابع حیاتی زیر زمینی شمرده می‌شود.

علیرضا کارگری  درباره وضعیت منابع آب و پروژه‌های جنوب شرق استان تهران اظهار داشت: با توجه به تامین آب شرب جنوب شرق استان تهران از منابع زیر زمینی و چاه‌ها، انتقال آب از سد ماملو به این مناطق  کمک و مساعدت بزرگی در تامین آب  شرب و حفط منابع حیاتی زیر زمینی شمرده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا جنوب شرقی استان تهران عنوان کرد: در حال حاضر در شهرستان پیشوا مراحل اجرایی ساخت  تصفیه خانه وخط انتقال فاضلاب  در حال اجرا است که با پیگیری تامین منابع مالی پروژه و رفع مشکلات، شاهد بهره برداری به موقع از تصفیه خانه فاضلاب شهرستان پیشوا بوده ودر کنار رعایت مسائل زیست محیطی شاهد شکوفایی کشاورزی منطقه نیز باشیم.

وی  تاکید کرد: ساختار زمین شناسی منطقه و مشکلات دفع سنتی فاضلاب، ساخت شبکه انتقال فاضلاب برای شهرستان پیشوا را ضروری کرده است و احداث تصفیه خانه فاضلاب دراین شهر نقش بسزایی در بهبود محیط زیست و توسعه پایدار منطقه دارد.

کارگری با اشاره به تکریم ارباب رجوع در ادارات زیر مجموعه تاکید کرد: خدمت رسانی به مردم، ارتقاء و سرعت بخشیدن در اجرای کارها باید سرلوحه برنامه کاری همه ما به عنوان خادمان مردم در شرکت آبفا باشد و در این راستا از هیچ تلاشی  نباید دریغ کرد.

وی گفت: با توجه به بروز خشکسالی‌ها و کمبود شدید منابع آبی در کشور اهمیت مدیریت مصرف آب، کاهش تلفات فیزیکی و ظاهری بسیار مهم است و توزیع و مدیریت بهینه مصرف آب بایستی همراه تامین این مایه حیاتی به صورت توام انجام شود.

مدیرعامل شرکت آبفا جنوب شرقی استان تهران بر تامین منابع آب از طرق مختلف تاکید کرد و افزود: تامین منابع مالی از سایر منابع با توجه به مشکلاتی که شرکت آب و فاضلاب در این زمینه دارد بایستی سرلوحه کارهای شرکت آبفا قرار گیرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.