با ما همراه باشید

اتاق خبر

بازدید مدیرعامل جدید شرکت آبفای جنوب شرقی از طرحهای عمرانی

خبر استان : مدیرعامل جدید شرکت آب وفاضلاب جنوب شرقی استان تهران در روزهای نخستین کاری از تمامی پروژه های آبرسانی و خطوط انتقال و تصفیه خانه های فاضلاب در دست احداث شهرهای تحت پوشش شرکت بازدید نمود.

علیرضا کارگری مدیرعامل شرکت با حضور در محل اجرای خط انتقال آب سد ماملو و تصفیه خانه هفتم ازنزدیک در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت و طی سخنانی اظهار داشت: انتقال آب از سد ماملو به شهرستان های جنوب شرق استان تهران با توجه به این که صد درصد منابع تامین آب این مناطق زیر زمینی و از طریق چاه می باشد کمک و مساعدت بزرگی در تامین آب شرب محسوب می شود.

در ادامه این بازدیدها مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی از امورات و ادارات شهرستان پاکدشت وقرچک ،مناطق حصارامیر،یبر وخاتون آباد همچنین آبفای شهر فرون آباد بازدید و طی نشستی با مدیران و کارکنان از نزدیک مسایل و مشکلات ادارات مذکور را بررسی کرد.

علیرضا کارگری با حضور در شهرستان پیشوا از روند پیشرفت مراحل اجرایی ساخت تصفیه خانه وخط انتقال فاضلاب بازدید کرد.

وی درجمع همکاران پیشوا و با اشاره به ساختار زمین شناسی منطقه و مشکلات دفع سنتی فاضلاب، افزود:احداث تصفیه خانه فاضلاب دراین شهر نقش بسزایی در بهبودمحیط زیست و توسعه پایدار منطقه دارد.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی ابراز امیدواری کرد:با پیگیری تامین منبع مالی پروژه و بهره برداری به موقع از تصفیه خانه فاضلاب شهرستان پیشوا،انشا الله شاهد شکوفایی کشاورزی منطقه نیز باشیم.

مدیرعامل جدید شرکت آبفای جنوب شرقی در طی بازدیدهای کاری در جمع همکاران امور آب و فاضلاب شهرستان ورامین حضور یافت و اظهار داشت:خدمت رسانی به مردم شریف و ارتقاء و سرعت بخشیدن در آن باید در سرلوحه برنامه کاری همه ما خادمان مردم در شرکت آبفا باشد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ ننمائیم.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف آب،کاهش تلفات فیزیکی و ظاهری را از برنامه های کاری خود در شرکت دانست و تاکید نمود:توزیع و مدیریت بهینه مصرف آب بایستی همراه تامین این مایه حیاتی به صورت توام انجام شود .البته تامین منابع مالی از سایر منابع با توجه به مشکلاتی که شرکت آب و فاضلاب در این زمینه دارد بایستی در سرلوحه کارهای شرکت قرار گیرد.

مدیرعامل جدید شرکت آبفای جنوب شرقی در آخرین روز بازید کاری با حضور در شهرهای جوادآباد،باقرآباد،خیرآباد و شریف آباد از نزدیک ضمن نشست و گفتگو با همکاران از برخی پروژه های در حال اجراء این شهرها بازدید کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.