با ما همراه باشید

اتاق خبر

خرید ۷۰ نسخه کتاب ” تاریخ ورامین در عصر قاجار” توسط شهرداری جوادآباد

خبر استان : شهرداری جواد آباد به مناسبت هفته کتاب، ۷۰ نسخه از کتاب ” تاریخ ورامین در عصر قاجار” را خریداری و به کتابخانه های این شهر اهدا کرد.

کتاب ” تاریخ ورامین در عصر قاجار” به مناسبت هفته کتاب و با مصوبه شورای اسلامی شهر جوادآباد به مبلغ ۱۰ میلیون ریال توسط شهرداری جوادآباد خریداری شده است

” تاریخ ورامین در عصر قاجار” نوشته محمد هداوند خانی در خرداد ماه سال جاری منتشرشده است که مطالب این کتاب شامل اتفاقات و وقایع رخ داده در عصر قاجار در منطقه ورامین می باشد که گوشه ای از آداب و رسوم قدیم ورامین نیز در آن گنجانده شده است.

کتاب “تاریخ ورامین در عصر قاجار” دارای مطالبی می باشد که می تواند مخاطبان بسیار زیادی از آحاد مختلف جامعه داشته باشد.

شهردار جوادآباد در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی در جمع خبرنگاران گفت: باید تا حد توان در مقوله کتاب و کتابخوانی سرمایه گذاری کنیم تا در آینده چند برابر هزینه هایی که انجام داده ایم سودآوری داشته باشیم.

مهدی کچویی افزود: باید جوانان را به سمت خواندن کتابهای تاریخی هر شهر سوق داد تا با تاریخ و گذشته شهر خود آشنا شوند و این کار موجب غنی شدن فرهنگ جوانان و آن شهر نیز خواهد شد.

وی عنوان داشت: با توجه به نامگذاری سال ۹۳ به نام “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” شهرداری جوادآباد با مصوبه شورای اسلامی شهر تصمیم به خرید کتاب ” تاریخ ورامین در عصر قاجار” گرفت تا بتوانیم مردم را با بخشی از وقایع تاریخی شهرستان ورامین و شهر جوادآباد در دوره قاجار آشنا کنیم.

این مدیر شهری اضافه کرد: از دیگر اهداف خرید کتاب ” تاریخ ورامین در عصر قاجار” ارتقای فرهنگ، افزایش دانش تاریخی و پر رنگ کردن فرهنگ مطالعه در بین مردم می باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.