با ما همراه باشید

اتاق خبر

پاسخگویی مسئولان به مطالبات و درخواست‌های مردم قرچک

خبراستان: برنامه پرسش و پاسخ مسئولان و مردم شهرستان قرچک به‌مناسبت دهه فجر پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این شهر با مردم این منطقه به گفت‌وگو نشسته و به مطالبات و درخواست‌های مردم پاسخ گفتند.

جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولان شهرستان قرچک ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی امام جمعه قرچک، مسعود مرسل‌پور فرماندار، علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرماندار، علی عبدی معاون فنی و عمرانی فرمانداری، حسین عباسی سرپرست بخشداری مرکزی، اعضای شورای اسلامی شهر قرچک و دهیاران و دیگر مسئولان ادارات به مناسبت دهه فجر پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در مسجد جامع قرچک برگزار شد.

جلسات پرسش و پاسخ مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان قرچک و مسئولان از جمله سیاست‌های شهرستان در راستای برقراری تعامل، همدلی و هم‌زبانی بین مردم و مسئولان و پاسخگویی آن‌ها به درخواست‌ها و سئوالات مردمی است.

به گزارش فارس، در این جلسه مردم این شهرستان ضمن دیدار چهره به چهره  با مسئولان، مسائل و مشکلات خود و شهرستان را مطرح کردند و با طرح سئوالات مختلف در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گرفتند.

مسئولان شهرستان قرچک نیز در این نشست صمیمانه، پای صحبت هر یک از مراجعه کنندگان خود نشسته و مشکلات آن‌ها را شنیده و در راستای رفع آن‌ها دستورات لازم را صادر کردند.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.