با ما همراه باشید

اتاق خبر

اميدوارم با مشاركت گسترده درانتخابات، ايران اهداف خود را پیش ببرد

خبراستان: وزیر خارجه کشورمان گفت: اميدوارم با مشاركت گسترده مردم در انتخابات پيش رو، جمهوري اسلامي ايران در پيشبرد اهداف عاليه خود به پيش برود.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که برای شرکت در اجلاس بین المللی کمک به سوریه در لندن به سر می برد در نشستی صمیمانه با جمعی از ایرانیان مقیم انگلستان دیدار و گفتگو کرد. ظریف در سخنانی در این نشست گفت: توانستيم تحريم ها را ناكارآمد كنيم. مقاومت مردم ايران و مشاركت گستره آنها در انتخابات سال ١٣٩٢، ناکارآمدی تحريم ها را به غربي ها اثبات كرد.

وی افزود: غرب به اين نتيجه رسيد كه جز با زبان تكريم نمي تواند با ملت بزرگ ايران صحبت كند.

وزیر خارجه کشورمان ادامه داد: اميدوارم با مشاركت گسترده مردم در انتخابات پيش رو، جمهوري اسلامي ايران در پيشبرد اهداف عاليه خود به پيش برود. شكسته شدن بناي ايران هراسي و ايران ستيزي، انسجام دروني و ايجاد فضاي جديد براي رشد و پيشرفت كشور از دستاوردهاي مهم تلاش منسجم و خستگي ناپذيري بود كه تحت رهنمودهاي مقام معظم رهبري و مساعدت هاي رئیس محترم جمهوري به دست آمد.

ظریف خاطرنشان کرد: اميدوارم با تلاش و كوشش ايرانيان عزيز در هر نقطه از دنيا، قله هاي رشد و پيشرفت كشور در عرصه هاي گوناگون يكي پس از ديگري فتح شود.

وزير خارجه كشورمان در ادامه این جلسه ضمن پاسخ به پرسش هاي هموطنان ايراني گفت: ايرانيان در هر كشوري جزو بهترين و برترين جوامع در آن كشور هستند. همه ما بايد برای جلوگيري از ايجاد فضاي اسلام هراسي و ارايه تصوير واقعي و رحماني دين مبين اسلام تلاش كنيم.

وی خاطرنشان کرد: ايراني هر كجا كه باشد، عزيز است و براي ما قابل احترام. وظيفه همه همكاران ماست كه به ايرانيان خدمت رساني کرده و با آنها با احترام رفتار كنند.

منبع: مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.