با ما همراه باشید

اتاق خبر

برجام محصول استقامت مردم و رهبری های مدبرانه است

خبر استان : رئیس قوه قضاییه درباره مسئله برجام گفت: برجام محصول پایمردی و استقامت مردم، رهبری‌های مدبرانه مقام معظم رهبری و پیشرفتهای علمی دانشمندان هسته‌ای است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت اله صادق آملی لاریجانی سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید نواب صفوی و شهدای گروه فدائیان اسلام در قائمشهر، برجام را عطیه و هدیه انقلاب اسلامی دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب خط قرمزهای مذاکرات را برای مسئولان ترسیم کردند تا همه پیشرفتها، استقلال و خودباوری ایران اسلامی را شامل شود.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران باسابقه عظیم فرهنگی وزنده نگه‌داشتن یاد مردان حق، اجازه نفوذ دشمنان و استحاله فرهنگی را از آنان سلب می‌کنند.

رئیس قوه قضاییه نواب صفوی را مردی شجاع و بدون خوف، دانست و افزود: نواب صفوی الگویی است تا بتوانیم اسطوره‌های جهاد را گرامی بداریم و بازنده نگه‌داشتن یادشان تاریخ خودمان را حفظ کنیم.

لاریجانی بابیان اینکه برخی در این دوره تلاش کردند رژیم منحوس پهلوی را تطهیر کنند، تصریح کرد: در زمان طاغوت فضایحی ازجمله خفقان در رسانه‌های مکتوب، شنیداری و دیداری، تولید و توزیع مواد مخدر، فساد در دستگاه‌های دولتی وجود دارد که نسل‌های جدید تصورش را هم نمی‌کنند.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر تحول تاریخ ساختگی به نسل جوان، بیان کرد: قبل از انقلاب کسی حق انتقاد کردن نداشت ولی در نظام جمهوری اسلامی ایران، در رسانه و روزنامه‌ها به‌راحتی انتقاد صورت می‌گیرد و این نقدها موجب ساخته‌شدن مملکت می‌شود.

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر خودباوری جوانان، عنوان کرد: نسل جوان ما با اتکا به اصل خودباوری و قطع وابستگی، به‌سرعت

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.