با ما همراه باشید

اتاق خبر

وضعیت اصناف فاقد پروانه کسب در قرچک نگران کننده است

خبر استان : معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک گفت: وضعیت اصناف فاقد پروانه کسب در شهرستان قرچک نگران کننده است و باید هر چه سریعتر وضعیت این دست اصناف روشن شده و تعیین تکلیف شوند.

سیدجواد رضوی  در جلسه ستاد ساماندهی اصناف قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، افزود: شناسایی و ساماندهی جدی واحدهای صنفی فاقد پروانه می باید در دستور کار مسوولین قرار گیرد.

وی گفت: مسوولین می باید در جهت تعیین تکلیف اصناف فاقد پروانه کسب اقدامات جدی و عملی انجام داده و لازم است تا اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف آنان اقدام و گزارش آن را به صورت مستمر به فرمانداری ارائه نمایند.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت نانوایان و اتحادیه مشاورین املاک می باید در اولویت کاری مسوولین اداره صنعت، معدن و تجارت قرار گیرد و پس از تعیین تکلیف آنان ، سایر رسته ها به ترتیب اولویت شناسایی و نسبت به قانون مند نمودن فعالیت آنها اقدام نمایند.

معاون فرماندار قرچک تاکید کرد: انجام بازرسی ها می باید به صورت مستمر انجام شود و اقدامات تعزیری ناشی از آن باید اعمال شود تا نقش بازدارندگی آن از تخلفات احتمالی کاسته و آسودگی خاطر شهروندان در تهیه مایحتاج از مراکز و واحد های صنفی فراهم شود.

رضوی تصریح کرد: متأسفانه به دلیل عدم وجود امکانات و زیر ساخت های لازم،

امکان برگزاری نمایشگاه پاییزه در این شهرستان فراهم نشد ولی تلاش گردید تا با همکاری اصناف، واحدهای صنفی منتخب در سطح شهرستان کالاهای مورد نیاز مردم را با تخفیف ارائه نمایند تا خلا ناشی از عدم برگزاری نمایشگاه در قرچک پر شود.

وی با تأکید بر نظارت هر چه بیشتر اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر واحدهای صنفی و تولیدی از مسوولین خواست تا با جدیدت و قانونمند با متخلفین برخورد نمایند تا ثبات و آرامش در سطح بازار شهرستان به وجود آید.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.