با ما همراه باشید

ورامین

تقدیر مهدی پاشایی از خدمات سرپرست فدراسیون کاراته ایران

خبر استان : مهدی پاشایی در دیدار با سید حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته ایران، از خدمات انجام شده تقدیر نمود.

شیهان مهدی پاشایی نایب رییس هیات کاراته سازمان بسیج دانشجویی کشور که به تازگی بعنوان دبیر اجرایی شین ذن کیوکوشین کاراته کشور منصوب شده است با کسب اجازه از کانچو یوسف شیرزاد پدر کاراته آزاد ایران با سرپرست فدراسیون کاراته ایران ملاقات نمود و از خدمات ارزنده این مدیر ورزشی قدردانی کرد.

IMG_20151227_214009

نایب رییس هیات کاراته سازمان بسیج دانشجویی کشور در حاشیه این دیدار، با اشاره به انجام کارهای زیر بنایی در رشته کاراته افزود : سرپرست فدراسیون کاراته نگاه ویژه ای به ورزشکاران دریا دل و قهرمان بسیج دارد و امیدوارم با حمایتهای انجام شده روند افتخار آفرینی های این رشته رزمی ادامه یابد.

پاشایی در ادامه، کانچو  یوسف شیرزاد و خدمات ویژه اش در طول بیش از نیم قرن را منحصر به فرد دانست و تصریح کرد: در این دیدار، قول حمایت از این اسطوره کشور داده شد تا بتوانیم اندکی قدردان زحمات پدر کاراته آزاد ایران باشیم.

شیهان پاشایی در پایان با سپاس از تمامی حامیان ورزش به ویژه رشته کاراته خاطر نشان کرد: بر خود واجب می دانم در کنار دیگر حامیان کاراته،  از شیهان محمد بیات مسول هیات کاراته سازمان بسیج دانشجویی کشور و مسول تربیت بدنی ناحیه امام خمینی (ره) به دلیل حمایت های همیشگی از ورزشکاران تشکر نمایم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.