با ما همراه باشید

اتاق خبر

تخت هاي بيمارستاني جنوب شرق تهران يک ششم استاندارد است

خبر استان : رئیس بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین گفت: طبق استاندارد ، در جنوب‌شرق استان تهران متناسب با جمعیت آن باید یک‌هزار و 800 تخت بیمارستانی وجود داشته باشد که اکنون یک ششم این تعداد در بیمارستان ها وجود دارد.
دکتر علی فتحی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما افزود: درچهار شهرستان ورامین ، پاکدشت ، قرچک و پیشوا سه بیمارستان قدیمی وجود دارد که در بهترین شرایط دارای 300 تخت بیمارستانی هستند.
وی گفت: از بین این سه بیمارستان ، بیش از 46 هزار بیمار درنیمه اول امسال فقط به بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین مراجعه کردند که سه هزار و500 نفر از آنان به بخش‌های مختلف این مرکز درمانی ارجاع داده شدند.
دکتر فتحی بابیان اینکه روزانه245 بیماربه اورژانس بیمارستان شهدای 15خرداد ورامین مراجعه می کنند افزود: بر اساس آمارها، در سال گذشته به بیش از یک میلیون و 152 هزار نفر خدمت رسانی شده است که تلاش می شود تا دائره خدمت رسانی گسترش پیدا کند.
بیمارستان های زعیم پاکدشت و شهید مفتح ورامین بیمارستان های دولتی بسیار قدیمی این دو شهرستان هستند که تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت می کنند. بیمارستان شهدای 15خرداد نیزمتعلق به سازمان تامین اجتماعی است .
درشهرستان های ورامین ، قرچک ، پاکدشت و پیشوا بیش از یک میلیون و 500 هزارنفرساکن هستند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.