با ما همراه باشید

اتاق خبر

احداث 27 مدرسه خیرساز در شهرستان ورامین

خبر استان : مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ورامین گفت: از زمان تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز، این افراد نیک اندیش 27 مدرسه در سطح شهرستان ورامین احداث کرده اند.

حسن فیروزی  گفت: خیرّین مدرسه ساز همواره به عنوان بازوان توانمند دولت توانسته اند گام هایی اساسی در رفع کمبودهای فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس بردارند و تأثیرگذاری به سزایی داشته اند.

وی افزود: خیرین مدرسه ساز در شهرستان ورامین نیز تلاش های بسیاری در احداث مدارس داشته اند و با احداث مدارس متعدد در مناطق مختلف کمبود فضای آموزشی را برطرف کرده اند.

وی تصریح کرد: از ابتدای شکل گیری مجمع خیرین مدرسه ساز در شهرستان ورامین ، این افراد نیک اندیش 27 مدرسه با 300 کلاس درس احداث کرده اند .

وی بیان داشت: هم اکنون 6 پروژه خیرّی با 70 کلاس درس در شهرستان ورامین در مناطق مختلف در دست ساخت می باشد که تا اول مهر چهار پروژه افتتاح خواهد شد.

فیروزی گفت: هم اکنون بیش از یک هزار خیرّ مدرسه ساز در سطح شهرستان ورامین ساماندهی شده اند که کمک های این افرادبه صورت ماهیانه جمع آوری و جهت احداث مدارس جدید هزینه خواهد شد، علاوه بر این به منظور ترویج فرهنگ مدرسه سازی، بیش از یک هزار خیرّ مدرسه ساز دانش آموز نیز در شهرستان ورامین ساماندهی شده اند که این افراد نیز کمک های خود را جهت ساخت مدرسه به دانش آموزان دیگر اهدا می کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.