با ما همراه باشید

اتاق خبر

تجمع عزاداران حسینی در امامزاده یحیی(ع) ورامین برای نخستین بار

خبر استان : همزمان با اربعین حسینی و برای نخستین بار، تجمع بزرگ عزاداران سید و سالار شهیدان در امامزاده یحیی(ع) ورامین برگزار شد.

 صبح چهارشنبه و همزمان با روز اربعین حسینی، تجمع هیئات مذهبی و عزاداران حسینی شهرستان ورامین در امامزاده یحیی(ع) این شهرستان برگزار شد.

این تجمع برای نخستین بار و به صورت متمرکز در امامزاده یحیی(ع) از امامزادگان شاخص استان تهران، با هدف معرفی هر چه بیشتر این امامزاده واجب التعظیم و نشان دادن شکوه عزادارای مردم دیار ۱۵ خرداد برگزار شد.

عزاداران حسینی و مردم متدین شهرستان ورامین از نقاط مختلف این شهرستان در روز اربعین حسینی، خود را به امامزاده یحیی(ع) ورامین رسانده و عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت به نمایش گذاشتند.

دو مسیر برای حرکت عزاداران و هیئت های مذهبی به سوی امامزاده یحیی(ع) پیش بینی شده  که مسیر اول خیابان شهید رجایی، کوچه مسجد امام حسن مجتبی(ع) و میدان شهدای غواص و مسیر دوم خیابان شهید بهشتی، خیابان بیهقی و میدان شهدای غواص بود.

حجت الاسلام رضا غلامی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین اظهار داشت: طی روزهای اخیر جلسات هماهنگی این برنامه در قالب ستاد اربعین برگزار و رایزنی های لازم با هیئات مذهبی برای حضور در هرچه باشکوهتر در این آیین معنوی انجام شد.

وی افزود: حضور وحدت آفرین و منسجم در مراسم عزاداری اربعین می تواند نشان دهنده قدرت تشیع و خنثی کننده توطئه های دشمنان باشد.

منبع : مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.