با ما همراه باشید

اتاق خبر

بازرسی از صنوف پاکدشت به منظور پیشگیری از تخلف است

خبر استان :در بازرسی انجام شده از واحدهای صنفی شهرستان پاکدشت، معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار پاکدشت گفت: بدون تردید حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان و تنظیم بازار به شکل مناسب و شایسته مورد توجه و تاکید است و برای این مهم نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم.

علی علیمحمدی معاون فرماندار پاکدشت تشدید بازرسی، رصد و پایش بازار را از اهداف اصلی اجرای طرح نظارتی خواند و بیان کرد: تمام بازرسی های مستقل یا مشترک با هدف کنترل بر عرضه و خرید کالا، خدمات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور جلوگیری و مقابله با تخلفات احتمالی در سطح بازار شهرستان صورت می گیرد.

علیمحمدی ادامه داد:‌ انجام بازرسی های مستمر از واحدهای صنفی به منظور کشف تخلف نیست بلکه به منظور پیشگیری از تخلف است.
وی افزود: خدمت‌ رسانی به مردم به ویژه در توزیع کالا، قیمت، بهداشت و سلامت از اساسی‌ترین برنامه‌های این مجموعه است و در دسترسی به اهداف مورد نظر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
وی تصریح کرد: با تلاش و نظارت‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی شاهد رضایت مردم عزیز هستیم و تداوم بازرسی ها را به صورت دوره ای در دستورکار داریم.
وی اظهار داشت: در بازرسی ها مواردی که قابل اغماض و چشم پوشی باشد را با دادن تذکر و اخطار و در سایر موارد با متخلفین برخورد می شود.
معاون فرماندار پاکدشت خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت پایدار، صنوف متخلف پلمب می شوند و در ادامه اگر تخلف برطرف نشود، جواز کسب واحد صنفی باطل و واحد خاطی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.