با ما همراه باشید

اتاق خبر

متین ورامین در تدارک دومین شگفتی پیاپی/ مصاف نفس گیر مقابل سرمربی اسبق

خبر استان : متین ورامین پس از خلق شگفتی هفته پنجم در خانه حریف مقابل شهرداری ارومیه، در هفته ششم به مصاف سرمربی اسبق خود می رود تا با عنایت به امتیاز میزبانی دومین شگفتی پیاپی مقابل صدرنشینان لیگ برتر والیبال را رقم بزند.

هفته ششم رقابتهای لیگ برتر والیبال یکشنبه با برگزاری ششم مسابقه در شهرهای ورامین، تهران، آمل، سبزوار، اردکان و بندرعباس پیگیری خواهد شد. نکته جالب اینکه تیم‌های مدعی در این هفته مهمان حریفان خود هستند.

تیم متین صالحین ورامین در هفته ششم لیگ برتر در سالن شهید گل عباسی ورامین به مصاف بانک سرمایه می‌رود. متین ورامین و بانک سرمایه در هفته پنجم پیروز دیدارهای خود بودند و از نظر انگیزه در شرایط یکسانی قرار دارند، البته نباید فراموش کنیم  متین که در ارومیه صدرنشین جدول را شکست داد، فردا در مقابل شاگردان سرمربی اسبق خود به رقابت می پردازد.

متین ورامین در حال حاضر با سه پیروزی و ۸ امتیاز در جایگاه پنجم جدول است و اگر موفق به شکست بانک سرمایه شود در جدول رقابتها حتما صعود خواهد داشت.

تیم‌های شهرداری ارومیه، بانک سرمایه، شهرداری تبریز و بازرگانی جواهری گنبد که در حال حاضر به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند، در این هفته خارج از خانه به مصاف حریفان خود می‌روند و احتمال جابجایی در جدول رده‌بندی وجود دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.