با ما همراه باشید

اتاق خبر

نقش بی رنگ خبرنگاران در جدایی قرچک و پیشوا از ورامین

خبر استان : فرماندار شهرستان ورامین در مراسم تقدیر از خبرنگاران با اشاره به رسالت اصلی اصحاب رسانه در حفظ تمامیت ارضی منطقه گفت : متاسفانه امروز شاهد تقسیمات ارضی در منطقه ای هستیم که روزی بعنوان یکی از شهرستانهای بزرگ از آن نام برده میشده است .

محسن خوانساری ادامه داد : ورامین که دارای پیشینه ای تاریخی میباشد و یکی از شهرهای وسیع در استان تهران نیز بوده هم اکنون مناطقی را از خود جدا میبیند که این امر میبایست در دوران جداسازی توسط خبرنگاران بعنوان یکی از مطالبات اصلی پوشش داده میشده تا این حال و روز نسیب آن نمی گردید .

وی افزود : خبرنگاران میتوانستند نقش بسزایی در جلوگیری از این رخداد ناخوشایند ایفا کنند هرچند امروز شاهد آن هستیم که این شهرستان با تقسیمات صورت گرفته به منطقه ای کوچک تبدیل شده است .

رییس شورای تامین شهرستان گفت : حال برخی از افراد بدنبال جدا نمودن دیگر بخشها از این شهرستان میباشند که امیدواریم این امر هیچ گاه تحقق نیابد .

این مقام مسوول اظهار داشت : باید با یکسان سازی و یکپارچه نمودن منطقه آن را به سمت و سوی پیشرفت سوق دهیم نه آنکه با جداسازی مناطق استراتژیک باعث تضعیف شهرمان شویم .

فرماندار شهرستان ورامین در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت : خبرنگاران مظهر رشادت و اسوه صبر و اسقامت میباشند که این امر به وضوح در برهه های زمانی به اثبات رسیده است .

خوانساری ادامه داد : نمونه بارز را میتوان حضرت زینت عنوان داشت که با انعکاس رخداد کربلا آن را در تاریخ جاودانه ساخت .

وی افزود : شهید صارمی نیز از دیگر اسوه های ماندگار در تاریخ رسانه میباشد که روز خبرنگار به نام و وجود وی مزین گشته است .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.