با ما همراه باشید

اتاق خبر

پایتخت میزبان همایش پاک زیستن شد

خبر استان : پایتخت ، میزبان سومین همایش سراسری استانهای تهران و سمنان تحت عنوان پاک زیستن خواهد بود .

این گردهمایی که با حضور اهالی انجمن ان ای پایه ریزی گردیده است در روز جمعه مورخ 10 مهرماه سال جاری با حضور شهروندانی از استان تهران و سمنان برگزار میگردد .

ورزشگاه 12 هزار نفره آزادی در این روز و از ساعت 15 مهیای حضور علاقه مندان و مدعوین میباشد تا در همایش پاک زیستن راه خود جهت رسیدن به اهداف مورد نظر را هموار نمایند .

این همایش از جمله برنامه های انجمن ان ای خواهد بود که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد آن در تهران برگزار خواهد شد .

باید اشاره داشت این انجمن نهادی است مردمی و خودجوش که در سال 1369 هجری شمسی توسط افرادی که خود زمانی در دام اعتیاد گرفتار بودند ایجاد گردید .

هم اکنون 130 کشور در جهان از جمله کشورهای مسلمان با هدف کمک و نجات این قشر فعال است و جلسات آن به بیش از 70 زبان مختلف در سراسر جهان در حال برگزاری است .

روش بهبودی در این مراکز تحت پوشش بر مبنای ارزش درمانی میباشد که از طریق 12 قدم و شرکت متداوم در جلسات گروهی چگونگی زندگی بدون مصرف هیچ گونه مواد مخدر را از یکدیگر می آموزند .

این انجمن به هیچ سازمانی وابسته نیست و هیچ کمکی ( اعم از وام ، وقف ، هدیه و … ) را نمی پذیرد و هزینه های آن از طریق کمک های داوطلبانه اعضا تامین میشود .

باید خاطرنشان ساخت برگزاری جلسات گروهی و ایجاد یک حلقه حمایتی دائمی از جمله راهکارهای بهبودی در این انجمن تدوین گردیده است .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.