با ما همراه باشید

اتاق خبر

شورای شهر حق دخالت در انتصابات جدید شهرداری ندارد

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه انتصابات جدیدی شهرداری تهران در راستای تحول شهر است گفت: این انتصابات یک موقعیت و محل مانور شهردار است و شورای شهر حق دخالت ندارد.

علیرضا نادعلی افزود: شورای شهر در جایگاه نظارتی فقط در صورت بروز تخلف در انتصابات ورود می‌کند.

وی با اشاره به تغییرات در سطح مدیران شهری گفت: متاسفانه در اخبار قضاوت‌هایی نسبت به مدیرانی که تغییر کرده‌اند وجود دارد که دور از انصاف است زیرا این مدیران یکسال بار مسئولیت سنگینی را بر دوش داشتند و کار را ارتقا دادند و اینکه شهردار تهران برای سال دوم با رویکرد تحولی فرد دیگری را جایگزین می‌کند، محترم است.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: نباید در حق دوستانی که یکسال شانه زیر بار مسئولیت دادند اجحاف شود.

وی درباره عملکرد شهرداری تهران در یکسال گذشته افزود: حل برخی از مسائل و مشکلات شاید اکنون نمود عینی پیدا نکرده باشد اما اقداماتی انجام شده است که نقطه آغاز حل تمام مشکلات شهری است و در سال‌های دوم و سوم نتیجه بخش خواهد بود.

نادعلی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در یکسال گذشته اظهارداشت: این دوره، دوران تحول شهر است زیرا چهار سال شاهد کاستی و حرکت‌ آهسته بودیم و در این مدت یکسال اقداماتی انجام شد اما به عنوان مثال برای گسترش و توسعه حمل و نقل عمومی به زمان زیادی نیاز داریم چراکه به محض اینکه انعقاد قرارداد صورت گیرد، دوسال زمان نیاز است تا قرارداد به نتیجه برسد و در شهر نمود عینی پیدا کند.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری در سال دوم تسلط و قوت بیشتری دارد گفت: اتفاقات خوبی در مدیریت شهری رقم خورده اما باید صبر کنیم تا این اتفاقات رخ نشان دهد و دیده شود.

۱۳ شهریور مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز در پاسخ به سوالی درخصوص انتصابات جدید شهرداری تهران با بیان اینکه شورا را وارد موضوع انتصابات نکنید، گفت: شورا اساسا نباید دخالتی در انتصابات شهرداری داشته باشد و ما نیز به همین شکل عمل خواهیم کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.