با ما همراه باشید

اتاق خبر

‌‌حمله به شورای نگهبان با شکست روبه‌رو می‌شود

خبر استان : امام جمعه قرچک گفت: نظارت استصوابی مهم‌ترین بخش حق‌الناس است، یک جریان از بیرون تکلیف می‌شوند که به شورای نگهبان حمله کنید که باید بدانند محکوم به شکست هستند.

حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی در خطبه اول نماز جمعه قرچک با ‌تبیین موضع نظام پیرامون شورای نگهبان، افزود: عده‌ای عادت بدی دارند که غرض‌های منفی‌شان را در فرصت‌های مختلف به‌ویژه در آستانه انتخابات ابراز کنند. برخی شروع به تخریب سلامت انتخابات می‌کنند که باید بدانند نظارت استصوابی مهم‌ترین بخش حق‌الناس است. نباید فراموش شود که خود همین آقایان از این طریق رای آورده‌اند و این حرکت یک جریان بیرونی است که از بیرون تکلیف می‌شوند که به شورای نگهبان حمله کنید.

وی اظهار داشت: بدترین نوع مدیریت جامعه واگذاری امور به‌دست نااهلان است، نمی‌شود سرنوشت دین و دنیای ملت را چه در مجلس خبرگان و چه در مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری به‌دست کسانی داد که صلاحیت نداشته باشند. وقتی نظام ما اسلامی است باید صاحبان نظام و مدیران ارشد و اصلی نظام ما اسلامی باشند و مسلمان عامل و نه مسلمان‌نما باشد. اعتقاد به قیامت داشته و شایسته و پاک باشد و به گونه‌ای رفتار کند که شیفته خدمت و نه تشنه قدرت باشد.

امام جمعه قرچک در ادامه بیان داشت: امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب فرموده‌اند: «شورای نگهبان تضمین کننده شرعی و قانونی انتخابات است.» همچنین جواب قاطعی که شخص رهبر فرزانه انقلاب به خوش‌خیالی‌های رژیم صهیونیستی نسبت به توافق 25 ساله دادند این بود: «شما اسرائیلی‌ها تا 25 سال دیگر نخواهید ماند».

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک گفت: در رابطه با برجام رهبر معظم انقلاب هیچ توصیه و دخالتی ندارند؛ ایشان فرمودند تیم جدید و قدیم هر دو قوی هستند منتها به دور از سلیقه‌های شخصی و جناحی دقیق بررسی شود و نتیجه‌اش را همه باید قبول کنند. مراقب باشند دیگران با غرض خاصی از بیرون دخالتی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: جای تعجب است عده‌ای از نظامیان غیرمربوط به کشور مهاجم کشته می‌شوند و به جای اینکه از کشورهای مداخله‌جو شوال شود که نظامیان شما در خاک عدن چه می‌کردند برعکس نظامیان امارات را تحسین و یمن را تحدید کردند.

امام جمعه قرچک در پایان تصریح کرد: وقتی سازمان ملل مدافع حقوق جهانی بالعکس طرفدار ظالم و غارتگر باشد باید همه نوع آمادگی به‌وجود آید. بنابراین فرماندهی معظم کل قوا در دیدار فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی فرمودند: «راهکار های دشمن را شناسایی کنید و برای مواجهه با آن‌ها برنامه داشته باشید و آمادگی و گزینه‌های خود را برای مقابله با انواع تهدیدات به‌طور دائم ارتقا دهید». امروز تحرکات هواپیماهای جاسوسی آمریکا در تیر رس رادارهای پیشرفته بومی کشور هستند.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.