با ما همراه باشید

اتاق خبر

شهرستان های استان تهران زیر سایه پایتخت/ به ورامین بی مهری می شود

خبر استان : امام جمعه موقت ورامین گفت: شهرستان های استان تهران در سایه پایتخت قرار دارند و تا زمانی که این مسأله حل نشود، مشکلات این مناطق ادامه دارد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در مجمع عمومی بسیج شهرستان ورامین با اشاره به عدم تحقق وعده های اقتصادی دولت ها در این منطقه اظهار داشت: در دولت گذشته منطقه ویژه اقتصادی برای رونق هر چه بیشتر این منطقه به تصویب رسید اما هیچگاه اجرایی نشد و امروز مردم خواستار عمل به وعده ها هستند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: امروز بسیاری از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان ورامینی در پیچ و خم های اداری بانک ها گرفتار شدند و باید دولت در این مواقع ورود کرده و از تولیدکنندگان و فعالان عرصه اقتصادی حمایت کند.

ورامین مورد بی مهری قرار گرفته است

وی ادامه داد: منطقه ورامین مورد بی مهری قرار گرفته است و اینکه بسیج در این عرصه ورود پیدا کرده جای تقدیر و تشکر دارد اما به هیچ عنوان کافی نیست و باید دولت به وظیفه خود عمل کند.

محمودی با اشاره به این نکته که شهرستان های استان تهران در سایه پایتخت قرار دارند، گفت: شهرستان های استان تهران در سایه پایتخت قرار دارند و تا زمانی که این مسأله حل نشود، مشکلات این مناطق ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران یادآور شد: امروز مسئولان استانی در پایتخت حضور دارند و مشکلات مناطق مختلف استان تهران نظیر ورامین را از نزدیک نمی بینند به همین خاطر باید برای این موضوع فکری کرد.

وی تأکید کرد: امروز شاهد هستیم که بسیاری از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به تنهایی و با تلاش های خود، مشغول به فعالیت و رونق بخشی اقتصادی هستند اما عملکرد آنان به پای مسئولان نوشته می شود.

مصرف کالای خارجی بر خلاف تأکیدات رهبری است

محمودی یادآور شد: مقام معظم رهبری سال های متمادی درباره اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید، مطالبی را بیان فرمودند و امروز دولت که دارای قدرت بیشتری در این عرصه است، باید به وظائف خود عمل کند.

وی با اشاره به نقش مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: مردم نیز باید در این زمینه نقش خود را ایفا کنند، زیرا بخشی از اقتصاد مقاومتی را مردم تشکیل می دهند.

وی گفت: مصرف کالاهای خارجی که باعث ضربه زدن به تولیدات داخلی می شود، برخلاف تأکیدات رهبری است که باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.