با ما همراه باشید

اتاق خبر

صدور 75 میلیون جریمه برای واحدهای صنفی متخلف در ورامین

خبر استان : اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین به صورت مداوم و ماهانه با سرکشی به واحدهای صنفی مختلف، ویژگی های واحد صنفی را مورد بررسی قرار داده و با مراکزی که اصول صنفی را رعایت نکرده اند، برخورد می کند.

در این گشتها  اداره تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و بازرسان اتاق اصناف نیز اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین را همراهی و با واحدهای صنفی برخورد لازم را انجام می دهند.پ

حسن میرزایی اظهار داشت: در مرحله جدید بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان ورامین، ده ها واحد صنفی مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفتند که خوشبختانه اکثر آنان ضوابط را رعایت کرده و به خدمت رسانی به مردم مشغول بودند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین افزود: در این میان در بررسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی شهرستان ورامین، شش واحد صنفی متخلف شناسایی و 75 میلیون ریال جریمه نقدی برای این مراکز صادر شد.

این مسئول بیان داشت: این شش واحد صنفی با عناوین تخلف کم فروشی، گرانفروشی و عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی و عدم نصب نرخنامه به اداره تعزیرات حکومتی ورامین معرفی شده که بیشترین تخلفات گزارش شده درخصوص کم فروشی و عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی بوده است.

وی ادامه داد: برای واحدهای متخلف پرونده تشکیل شده و اگر اين واحدها به تكرار تخلف پرداخته و به تذكرهاي كتبي و شفاهي توجه نکنند، بازرسان اداره صنعت واحد صنفی مزبور را پلمب کرده و از فعاليت آنها جلوگيري می کند.

میرزایی ادامه داد: با هماهنگیهای انجام شده، گشتهای مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان و همچنین پلیس آگاهی نیز در سطح شهرستان فعال هستند و برای رسیدگی به موقع به تخلفات احتمالی و ایجاد زمینه مناسب برای تأمین مایحتاج عمومی مردم  اقدامات لازم صورت می پذیرد.

این مسئول با اشاره به رسیدگی به شکایات مردم در کمترین زمان ممکن بیان کرد: تلفن 124 برای پاسخگویی به شکایات شهروندان پیش بینی شده و در کمترین زمان پس از اطلاع شهروندان و بررسی تخلف، در صورت صحت ادعا پرونده تشکیل می شود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، تقلب و احتکار مراتب را با شماره تلفن ستاد خبری 124 و 36243788 به اطلاع بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت برسانند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.