با ما همراه باشید

اتاق خبر

۱۵ روستای فیروزکوه تا هشت‌ ماه آینده آب‌رسانی خواهد شد

خبراستان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در آیین کلنگ زنی پروژه آب‌رسانی به روستاهای فیروزکوه گفت: ۱۵ روستای فیروزکوه در کمتر از هشت ماه آب‌رسانی خواهد شد.

محمدرضا بختیاری افزود: با اجرایی‌شدن طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی، روستاها از امکانات و مزایای شهری بهره‌مند و از نظارت و اعتبارات دولتی خارج شدند که با این اقدام فشارها از دولت برداشته و هزینه‌های بیشتری به وزارت نیرو افزوده شد.

بختیاری با اشاره این که از مجموع 80 روستای شهرستان فیروزکوه، 31 روستای آن به شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران تحویل داده شده، گفت: پروژه آب‌رسانی به روستاهای فیروزکوه شامل پنج باب مخزن ذخیره و 28 کیلومتر لوله‌گذاری خط اصلی است و نیازمند50 میلیارد تومان اعتبار است.

بختیاری با اشاره به این‌که در زمینه آب‌رسانی به روستاهای استان تهران در فاصله پنج ماه اقدامات چشم‌گیری به اندازه پنج سال صورت گرفته است، افزود: برخی از روستاهای استان تهران قبلاً تا ۱۲ ساعت با قطع آب مواجه بودند اما هم‌اکنون این مشکل برطرف شده و تمامی توان و امکانات آبفاهای شهری به کمک روستا آمده و ثمره این یکپارچه‌سازی را امروز در فیروزکوه مشاهده می‌کنیم.

گفتنی است صبح پنجشنبه 10 مهرماه و با حضور فرماندار شهرستان فیروزکوه، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان، پروژه آب‌رسانی به ۱۵ روستای فیروزکوه کلنگ‌زنی شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.