با ما همراه باشید

اتاق خبر

چهارراه قتلگاه ورامین تعیین تکلیف می‌شود/ ۲ پیشنهاد روی میزشهردار

خبر استان : بر اساس تصمیم جدید شهرداری، دو راهکار پیشنهادی برای چهارراه قتلگاه در دست بررسی است و مسئولان شهری تلاش دارند تا هر چه سریع‌تر این موضوع را به نتیجه نهایی برسانند.

تعیین تکلیف چهار راه قتلگاه ورامین که تاکنون شاهد تصادفات بسیاری بوده یکی از مهمترین مطالبات شهری مردم منطقه محسوب می شود.

مردم طی سال های اخیر از مسئولان شهری قبلی و فعلی خواسته اند که برای این چهارراه که باعث مجروح شدن بسیاری از شهروندان شده، فکری بیاندیشند و با احداث میدان در این منطقه، خدمت بزرگی را به مردم کنند.

در نقشه شهری ورامین در مکانی که به چهارراه قتلگاه معروف شده، میدان پلیس درج شده اما هنوز این میدان در شهر ورامین احداث نشده و مشکلات این چهارراه به قوت خود باقی است.

چهارراه قتلگاه ورامین کراپ شده

خبرگزاری مهر در ۲۲ تیرماه امسال در گزارشی با عنوان چهارراه قتلگاه باجان مردم بازی می‌کند/میدانی که وجود خارجی ندارد به ابعاد مختلف این موضوع پرداخت و نوشت که تصادفات مکرر در چهارراه کمربندی شهید بهشتی شهر ورامین موجب شده این مکان از سوی اهالی قتلگاه لقب گیرد، این در حالی است که مطالبه مردم برای احداث میدان در این محل تنها بر روی نقشه عملیاتی شد.

طی چندماه اخیر محدود چهارراه قتلگاه به منظور آسفالت مجدد با تغییر و تحولاتی روبرو شد و علی حیدریان شهردار ورامین نیز با توجه به خواسته های مردم و مسئولان مبنی بر تعیین تکلیف این چهارراه، اعلام کرد که تا تعیین وضعیت از ریختن آسفالت جدید جلوگیری به عمل آید.

بر اساس تصمیم جدید شهرداری، دو راهکار پیشنهادی برای چهارراه قتلگاه در دست بررسی است و مسئولان شهری تلاش دارند تا هر چه سریعتر این موضوع را به نتیجه نهایی رسانده و یک گره مهم شهری ورامین را بازکنند.

چهارراه قتلگاه ورامین کراپ شده

علی حیدریان شهردار ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح آخرین وضعیت چهارراه قتلگاه ورامین اظهار داشت: در طرح تفصیلی شهر ورامین چهارراه قتلگاه به صورت تخم مرغی و بیضی شکل دیده شده است.

وی افزود: اکنون تلاش داریم تا با یکی از مالکین آن محدوده  به توافق رسیده و ملک آن را نیز به طرح در دست اقدام شهرداری اضافه کنیم که اگر این توافق صورت بگیرد، مشکلات آن محدوده پایان پیدا خواهد کرد.

حیدریان ادامه داد: اگر به هر نحوی با مالک مشخص شده به توافق نرسیم، وضعیت این چهارراه را به استفاده از اصول شهری و جدول گذاری و دادن رمپ های خروجی و ورودی سر و سامان خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم هر چه سریعتر این موضوع را به نتیجه رسانده و وضعیت این چهارراه مهم و حیاتی را اصلاح کنیم.

علی حیدریان کراپ شده

فتح الله فرجی عضو شورای اسلامی شهر ورامین نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بنده در صحن علنی شورای اسلامی شهر ورامین از شهردار ورامین خواستم که هر چه زودتر نسبت به تعیین تکلیف چهارراه قتلگاه اقدام کند.

وی افزود: در این چهارراه، تصادفات مکرری انجام می شود و هزینه هایی را برای مردم به همراه داشته به همین خاطر مجموعه شهرداری ورامین نیز تلاش خود را برای تعیین تکلیف این محدود انجام داده و می دهد.

فرجی ادامه داد: با برخی مالکان آن محدوده در حال توافق هستیم تا با خرید ملک های آنان، زمینه احداث میدان در این چهارراه را فراهم کرده و یکی از مشکلات شهری ورامین را مرتفع کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.