با ما همراه باشید

اتاق خبر

کرونا در پاکدشت مشاهده نشده است

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: هیچ مورد مشکوکی از ابتلای شهروندان پاکدشتی به بیماری کرونا مشاهده و گزارش نشده است.

هادی تمهیدی روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، پیش از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان پاکدشت تشکیل و مصوبات این جلسات مبنی بر لزوم بسیج تمامی امکانات برای مقابله با این بیماری از سوی دستگاه‌های مختلف اجرایی شد.

وی گفت: با برگزاری دومین جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، تمامی ادارات و نهادها از جمله شهرداری، سازمان‌های اتوبوس‌رانی، آموزش و پرورش و دیگر ارگان‌هایی که به نوعی با تراکم جمعیت مواجهند موظف شدند تا زیر نظر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به اجرای ضدعفونی اماکن عمومی اقدام و از ادامه فعالیت آموزشگاه‌ها، فضاهای ورزشی، استخرها و قلیان‌سراها جلوگیری شود.

تمهیدی با تأکید بر این که تا کنون هیچ موردی از ابتلای شهروندان پاکدشتی به بیماری کرونا مشاهده و گزارش نشده افزود: بیمارستان‌های زعیم و شهدای پاکدشت برای مقابله با این بیماری در آماده باش کامل به سربرده و موارد مشکوک را بلافاصله مورد آزمایش قرار می‌دهند.

وی افزود: با توجه به تردد روزانه هزاران خودرو از پاکدشت به سمت استان‌های شرقی کشور و شهرک‌های صنعتی اطراف، کلیه وسایل نقلیه عمومی، اماکن کارگری و سرویس‌های رفت و برگشت آنان روزانه ضدعفونی می‌شود.

تمهیدی همچنین پلمب دو داروخانه متخلف و گرانفروش در شهرستان پاکدشت خبر داد.

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: در پی شیوع بیماری کرونا به کشور و پیرو گزارشات واصله مردمی مبنی برکمبود یا گرانی ماسک و دستکش، گشت مشترکی متشکل از نماینده دادستان، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، نماینده پلیس امنیت، نماینده تعزیرات از داروخانه های شهرستان بازدید کردند که طی آن، دو داروخانه متخلف که ماسک‌ها را با قیمت بالا به مردم می‌فروختند شناسایی و با دستور مقام قضایی پلمب شدند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.