با ما همراه باشید

اتاق خبر

رئیس جدید انجمن خوشنویسان شهرستان پیشوا معرفی شد

در مجمع عمومی انجمن خوشنویسان شهرستان پیشوا “علیرضا محمد ابراهیمی” با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان پیشوا معرفی شد.

مجمع عمومی انجمن خوشنویسان شعبه پیشوا با حضور استاد غلامرضا سپهری (نماینده اعزامی انجمن خوشنویسان ایران جهت برگزاری مجمع)، امیر حسین طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشوا و تمامی اعضای رسمی این شعبه در محل انجمن خوشنویسان پیشوا برگزار گردید.

در ابتدا غلامرضا سپهری ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان هنرمندان شهرستان پیشوا، توضیحاتی را در خصوص فعالیتهای انجمن خوشنویسان ایران بیان کرد و سپس طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشوا به نقش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای رفاه وضعیت هنرمندان اشاره و اعلام کرد؛ با پیگیری هایی که در حال انجام است، بستر همکاری ادارات و نهادها را با هنرمندان فراهم خواهیم ساخت.

علیرضا عزیزی موسس و عضو شعبه انجمن خوشنویسان شهرستان، ضمن توضیحات خود در مورد نحوه فعالیت این انجمن ، از ملیحه عم محمدی رئیس اسبق انجمن خوشنویسان پیشوا به عنوان یک الگوی تلاش بی دریغ نام برد و گفت: تلاشهای بدون چشم داشت ایشان در دوران مسئولیت خود برای انجمن نتایج خوبی را به بار آورد که امیدواریم از این پس نیز شاهد آن باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با انتخاب اعضای جدید گام های مؤثرتری در راه ارتقای سطح کمی و کیفی هنر خوشنویسی در این شهرستان برداشته شود؛ چراکه یکایک هنرجویان در این شعبه از پتانسیل های بالایی برخوردارند.

در ادامه ملیحه محمدی رئیس سابق انجمن، توضیحات مختصری در خصوص فعالیتهای انجمن در دوره خود را عنوان نمود و اظهار داشت: مهمترین و با ارزش ترین چیزی که در این شعبه وجود دارد؛ اتحاد و همدلی بین اعضا، مدرسان و هنرجویان شعبه است؛ که از زمان تأسیس وجود داشته است و بابت این موهبت خدا را شکر می کنم.

وی همچنین از تمامی اعضای انجمن به ویژه علیرضا عزیزی به جهت تلاش و همت زیادشان تشکر و قدردانی و برای مسئول جدید انجمن آرزوی توفیق روز کرد.

گفتنی است،در این جلسه صاحبین رای به منظور انتخاب مسئول جدید انجمن خوشنویسان شهرستان پیشوا رای خود را اعلام نمودند و “علیرضا محمد ابراهیمی” با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان پیشوا معرفی شد و در پایان طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هدایایی به رسم یاد بود به حاضرین تقدیم کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.