با ما همراه باشید

اتاق خبر

مدیران کم کار از بدنه اجرایی شهرستان پیشوا حذف می شوند

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: هر مدیر دستگاهی که نتواند خدمات خود را متناسب با نیازهای مردم ارتقا دهد و در راستای رفع آن تلاش و همت ورزد، جای خود را به مدیر دیگری داده و از بدنه اجرایی شهرستان حذف خواهد شد.

حسین عباسی در نشست صمیمی پرسش و پاسخ مردم و مسئولان شهرستان اظهار داشت: عبادتی بالاتر از خدمت به مردم وجود ندارد و اگر کمبودی هست انشاءالله با همت مسئولان و اعضای شورای اداری شهرستان که براساس قانون و رسالت های اداری خود موظف به خدمت رسانی به شما مردم هستند، برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه همت همه مسئولان شهرستان بر رفع مشکلات مردم است، افزود: از یک سو نیازمندی های منطقه بسیار زیاد است و از سوی دیگر اقدامات خوبی نیز در طول 40 سال انقلاب اسلامی به برکت خون شهداء و توسط مسئولان خدمتگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: هرچند هیچگاه سطح خدمات صورت گرفته با توقعات و انتظارات مردم همتراز نخواهد شد اما تلاش می کنیم این اقدامات را به سطح مطلوب برسانیم تا رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: پیشوا از سال 89 با حدود و صغور فعلی مطابق ابلاغ وزارت کشور از شهرستان ورامین منتزع شد و مرجع صالح در حوزه تقسیمات کشوری وزارت کشور است و ما نیز وظیفه خدمت رسانی در حریم تعیین شده را داریم که در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

عباسی اظهار داشت: چگونگی خدمت رسانی و روند پیگیری ها و اقداماتی که در سال جاری صورت گرفته نشان می دهد که همه مسئولان ارشد و رؤسای دستگاه های اجرایی شهرستان برای توسعه شهرستان و ارتقای وضعیت زندگی مردم تلاش می کنند.

وی بیان کرد: منکر کاستی ها و ایرادات هم نیستیم و به دنبال اصلاح امورات بوده که در این زمینه تذکرات و هشدارهای لازم را می دهیم اگر موثر واقع نشود دست به تغییرات می زنیم.

فرماندار شهرستان پیشوا بیان کرد: هر مدیر دستگاهی که نتواند با نیازها و توقعات به حق مردم سازگار باشد خدمات خود را متناسب با نیازهای مردم ارتقا دهد و در راستای رفع آن تلاش و همت ورزد، جای خود را به مدیر دیگری داده و از بدنه اجرایی شهرستان حذف خواهد شد.

وی افزود: زمین هایی که در اختیار ادارات قرار می گیرند اگر در زمان مقرر از آن استفاده نشود استرداد و برای امور دیگری در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده می شود.

عباسی گفت: در بحث بهبود کیفیت آب که مسئله سلامت مردم در میان است با هیچ اداره و دستگاهی تعارف نداریم و در صورت قصور برخورد جدی خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.