با ما همراه باشید

اتاق خبر

بخشدار مرکزی پاکدشت نمونه شد

رضا خانی بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت، نمونه استان تهران شد.

مهندس رضا خانی نماینده عالی دولت در بخش مرکزی شهرستان پاکدشت، در بیست‌ویکیمن جشنواره استانی شهید رجایی که با حضور انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی کشور، دکتر محسنی بندپی استاندار تهران، معاونین استانداری، مهندس تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تهران در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد؛ به‌عنوان “بخشدار برگزیده” استان تهران معرفی شد.

در بخشی از متن تقدیرنامه مهندس خانی بخشدار نمونه و برگزیده استان تهران آمده است: به شکرانه توفیق و پاسداشت همت والا و تلاش قابل تقدیر جنابعالی جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به کسب عنوان بخشدار برگزیده در بیست‌ویکمین جشنواره شهید رجایی استان تهران در سال ۹۸ می‌گردید.

امید است در سال رونق تولید با استعانت از درگاه خداوند متعال و با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و خدمت‌رسانی به مردم شریف استان موفق و مؤید باشید.

گفتنی است در جشنواره شهید رجایی، هر ساله همزمان با ایام هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر با ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و نهادها، مسئولان برتر معرفی و تقدیر می‌شوند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.