با ما همراه باشید

اتاق خبر

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران: ایجاد انگیزه در سوادآموزان مهمترین عامل در تحقق بی سوادی است

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان گفت: ایجاد انگیزه در سوادآموزان مهمترین عامل در تحقق بی سوادی است.

ه گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، رضا اصلانی شهسواریمعاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تاکید بر ایجاد انگیزه و علاقه لازم جهت فراگیران و هم افزایی دستگاههای مختلف در فعالیت های سوادآموزی گفت: ایجاد انگیزه در سوادآموزان مهمترین عامل در تحقق بی سوادی است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از توانمندی ائمه جماعات در سخنرانی ها از تأثیر گذارترین این مشارکت ها است، اظهار داشت: باید از همه ظرفیت ها و توانایی ها در جهت تشویق افراد بی سواد به سواداموزی استفاده نمود.

اصلانی با تاکید بر اعلام طرح پیشنهادی استقرار طرح شهر بدون بی سواد در سه شهرستان پاکدشت، پیشوا و فیروزکوه تصریح کرد: در همین راستا، درخواست مستقیم استاندار به منظور همکاری تمامی دستگاههای اجرایی این سه شهرستان در راستای اجرایی شدن این طرح را در بر داشته است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.