با ما همراه باشید

اتاق خبر

جلسه استانداري تهران در ورامين با موضوع مترو

خبر استان  : جلسه مشترک استانداری تهران ،کارشناسان مترو و مسئولان شهری ورامین درباره مترو برگزارمی شود.
کریمی معاون امور عمرانی استانداری تهران در پاسخ به تاخیربوجود آمده در زمینه ساخت متروتهران به ورامین و پیشوا گفت: بین مسئولان شهرستان ورامین و شرکت مترو درباره تعیین محل عبور این وسیله نقلیه عمومی بحث هایی مطرح شده است که باید پس از بررسی کارشناسانه تصمیم گیری شود.
وی افزود: ما به کار کارشناسی شده معتقدیم و هر کدام از این دو مورد که کارشناسان تایید کنند مورد حمایت استانداری تهران است.
معاون استانداری تهران گفت: بررسی های اولیه ما نشان می دهد که گذردو خط راه آهن کنار هم با یک فاصله چند متری احتمال خطر در اینده را برای مردم افزایش می دهد.
کریمی افزود: دوشنبه یا سه شنبه هفته آینده کارشناسان مترو ، استانداری ، فرمانداری ورامین ، اعضای شورای شهر و شهردارورامین با حضور در ورامین ضمن بازدید از محل ، تصمیم نهایی را اتخاذ واعلام می کنند.
طرح متروی ورامین از پروژه های مهم و تأثیرگذار جنوب استان تهران به شمار می رود که هنوز به سرانجام نرسیده است.
اکنون بر سر اجرای این پروژه بر رو یا زیرزمین در شهر ورامین، بین مسئولین شورای شهر و متروی تهران اختلاف نظر ایجاد شده و این امر ممکن است که اجرای پروژه مهم متروی ورامین را به تأخیر بیندازد.
اجرای مترو از مهمترین مصوبات سفرهای استانی دولت های نهم و دهم به شهرستان ورامین بود که پس از سال ها کش و قوس ابتدا به شرکت راه آهن واگذار شد و در ماه های پایانی دولت دهم با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان به شرکت مترو تهران سپرده شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.