با ما همراه باشید

اتاق خبر

پروژه کارت بلیت اتوبوس ورامین ‌به بهره برداری رسید

صبح امروز سه شنبه سیستم پرداخت کرایه الکترونیک (کارت بلیت) سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین با حضور فرماندار ورامین افتتاح و به بهره برداری رسید.

سیستم پرداخت کرایه اتوبوس‌های ورامین برای اولین بار به صورت الکترونیک و طرح مشترک با کارت بلیت‌های مترو و اتوبوس‌های بی آر تی شهرداری تهران توسط حسین کاغذلو افتتاح و به بهره برداری رسمی رسید.

حسین کاغذلو فرماندار ورامین با تاکید بر اینکه حمل و نقل عمومی می‌بایست به سمت و سوی مکانیزه برود، اظهار کرد: سیستم پرداخت کرایه علاوه بر ایجاد آرامش روحی و روانی برای مسافر باعث حذف مشکل پول خرد شده که موجب رضایت راننده و مسافر خواهد شد.

فرماندار شهرستان ورامین با تاکید بر ایجاد آرامش و آسایش شهروندان در استفاده از سیستم کارت بلیت و حذف پول خرد افزود: سازمان اتوبوسرانی تعدادی کیوسک برای خرید و تهیه و تأمین اعتبار کارت بلیت‌های اتوبوس را تهیه و در چند نقطه از شهر مستقر نماید تا همشهریان ورامینی برای تهیه و خرید کارت بلیت دچار مشکل نشود.

در ادامه این مراسم خوانساریان مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی از استقرار سه دستگاه کیوسک محل عرضه و شارژ بلیت اتوبوس خبر داد و گفت: تمامی پیش بینی‌های لازم با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و سرمایه گذاران این طرح برای استفاده و راحتی شهروندان شده است که میدان‌های رازی و امام حسین (ع) و شهرک مدرس سه دستگاه کیوسک مستقر و از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ساعت ۱۳:۳۰ کارکنان شارژ بلیت مستقر بوده و مردم می‌توانند برای تهیه و خرید و شارژ بلیت اقدام نمایند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.