با ما همراه باشید

اتاق خبر

رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی ” خبر استان “

خبر استان : با حضور معاون سیاسی استاندار، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و جمعی از مسئولان شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا از پایگاه اطلاع رسانی ” خبر استان ” رونمایی شد .

در این مراسم که در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های جنوب شرق استان تهران در محل دائمی نمایشگاه های شهرستان قرچک صورت گرفت از پایگاه اطلاع رسانی ” خبر استان ” دارای مجوز شماره 10829/94 رونمایی رسمی شد .

رونمایی خبر استان 2

معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران در این مراسم با ابراز خرسندی از پیوستن پایگاه اطلاع رسانی ” خبر استان ” به خانواده مطبوعات کشور گفت: رسانه ها در راستای منافع مردم اطلاع رسانی و تلاش می کنند به همین دلیل خبررسانی یک وظیفه خطیر و ارزشمند است .

سید شهاب الدین چاوشی با اشاره به آمار بالای رسانه ها در جنوب شرق استان تهران افزود : و به طور حتم این حجم رسانه در جنوبشرق استان تهران منشأ خیر، برکت و امید خواهد بود و با وجود امتیاز مذکور شاهد سرعت بیشتری در پیشرفت و آبادانی شایسته این منطقه خواهیم بود .

رونمایی خبر استان

 

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی “خبر استان” نیز ضمن تشکر از ارج نهادن مسئولین به مطبوعات گفت : دیار 15 خرداد با توجه به سابقه تاریخی و تاثیرگذاری پررنگ در مقاطع سرنوشت سازایران اسلامی با جایگاه حقیقی خود فاصله بسیاری دارد و برای تحقق مطالبات دیرینه این منطقه مطبوعات تقش به سزایی دارند.

مجید عبدوس با اشاره به ظرفیت های بالای و نقش تاثیر گذار رسانه ها در ارتقاء همه جانبه منطقه افزود : با هدف تقویت تعامل بین مردم و مسئولین و برای انعکاس کاستی های موجود برآن شدیم تا با بهره گیری از 15 سال سابقه مطبوعاتی ، مجوز رسانه ای کشوری به مرکزیت جنوب شرق استان تهران اخذ گردد که به لطف خدا این مهم صورت گرفت .

خبر استان 2222222

گفتنی است نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های جنوبشرق استان تهران با حضور سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران، برزین ضرغامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک ، علی صادقی فرماندار شهرستان پاکدشت ، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین و جمعی از مسئولان شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا و مردم ولایی و شهیدپرور این مناطق آغازبه کار نمود..

ادامه مطلب
1 دیدگاه

1 دیدگاه

  1. رحمت اله قاسمی

    اکتبر 7, 2015 در 16:40

    موفق باشید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.