با ما همراه باشید

اتاق خبر

جوادآباد یکی از شهرهای برتر استان تهران در امور عمرانی

خبر استان : معاون عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: کارهای عمرانی که در جواد آباد صورت گرفته، به تناسب بودجه ای که در اختیار شهرداری و شورای شهر بوده، این شهر را به یکی از برترین شهرهای استان تهران تبدیل کرده است.

حسن کریمی معاون عمرانی استانداری تهران که روز سه شنبه ۲۷ مرداد ماه به شهرستان ورامین سفر کرده بود، از پروژه های عمرانی شهر جوادآباد بازدید به عمل آورد.

حسن کریمی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: در شهر جوادآباد انجام پروژه های عمرانی به خوبی پیش می رود و می توان امسال و سال آینده را سال شکوفایی شهر جوادآباد نامید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بودجه های بخش ها و شهرداری ها در سال جاری نسبت به سنوات گذشته کمتر بوده است، پروژه های قابل قبولی در سطح شهر جوادآباد به چشم می آید که قابل تحسین است.

معاون عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: جوادآباد با کمبود بودجه های عمرانی مواجه است که باید به آن توجه داشت و در خصوص آن راه حلی اندیشید.

کریمی اضافه کرد: کمبود بودجه های عمرانی و خدماتی در شهر جوادآباد را از طریق استانداری تهران برای تزیق اعتبارات پیگیری خواهم نمود.

وی عنوان داشت: تلاش خواهیم کرد تا با پیگیری و تزریق اعتبارات، پروژه های عمرانی در دست اجرای شهرداری جوادآباد به اتمام برسد و فعالیتهای عمرانی جدید نیز در جهت پیشرفت این شهر آغاز گردد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.